Etherlords 2

04.04.2011 11:38

Rady

  • Po každom súboji SAVE F5.
  • Pri prestupe na vyššiu úroveň si vybrať správnu "dovednosť". Pred súbojom SAVE, ak je nesprávna, tak LOAD.
  • Dobrať sa približne k výsledným dovednostiam: ** suroviny, *** utajenie, ***šťastie, **prúdenie, ** artefaktár.
  • Po niektorých mŕtvych súperoch ostanú na zemi kúzla.
  • Zbierať suroviny.
  • Dobré špecializácie : hadí jed, znovuzrodenie, fingusova vitalita, krysia húževnatosť, odolnosť voči bleskom, odolnosť voči hnevu a ešte ďalšie. (Treba vyskúšať. )
  • Prezerať celú lokáciu, veľa súperov je mimo hlavnú trasu, ak sa vynechajú,chýbajú skúsenosti.
  • Pretože hra po súboji nedáva stále rovnaké kúzla a špecializácie AB (Aktívny balíček) nemusí byť úplne presne podľa návodu.
  • Tento návod je len jeden zo spôsobov, ako hru dohrať. Hra má veľmi veľa možností a taktík vedenia boja. Treba sa pozrieť aj ako hrá automat.
  • Pokiaľ sa dajú do utajenia *** hviezdičky, prestane fungovať na 90% súperova špecializácia.
  • Návod je na ľahké prejdenie hry na ľahkú obťažnosť. Dá sa to prejsť na strednú obťažnosť s problémami a aj na ťažkú obťažnosť a potom je to hotová veda. ( Veľa šťastia a žiadna chyba. )
  • Názvy súperov sú v češtine.
  • Pokiaľ máme dosť peňazí, prebytočné kúzla nepredávame, mohli by chýbať.


VITALOVIA

Vpád synetov

Po rozhovore s Tienanom cez teleport von.

1. Plivajíci fingus 1(úroveň)

  AB (Aktívny balíček): kúzla základné: 2x hustý les
4x pľuvajúci fingus
3x ostré drápy
3x termití válečník
4x kapka éteru
  Ta (Taktika): bez obrany, čím rýchlejšie posíliť (+ sila) termita a útočiť.


2. Mladý treant 2

  AB: von: 1x pľuvajúci fingus
1x hustý les
1x kapka étheru
dnu: 1x mystický sršeň
1x temný les
1x sila obetovania
  Ta: čím skôr von temný(hustý) les, s fingusom strieľať po treantovi pokiaľ nemá ešte regeneráciu, posíliť svojich treantov a útočiť.


3. Masožravý fingus 2

  AB: ostáva
  Ta: v jednom kole vyčarovať kúzelného (mystického) sršňa a posíliť ho ostrými drápmi a útočiť.



Úroveň 2

4. Mechanický červ 2

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr von temný(hustý) les.


5. Včelí válečník 1

  AB: ostáva
  Ta: tá istá ako minule.


Na JV je Rulana, po donesení 10 tich rastlín a 5 tich kameňov dá kúzla(treantov).

6. Malá blecha 2

  AB: 2x temný les, 2x pľuvajúci fingus, 2x treant, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň, 2x ostré drápy, 1x mladý treant, 1x požehnanie hvozdu, 3x kapka éthera, 1x sila obetovania
  Ta: čím skôr temnýles, nechávať si v étherovej tôňke éther na regeneráciu treantov. Lietajúcimi útočiť, treantami brániť.


Zo zeme zobrať kúzla.

7. Zeď iluzí

  AB: ostáva
  Ta: Posíliť lietajúceho sršňa, fingusy strieľajú, na konci súboja použiť silu obetovania.


8. Omega 3

  AB: von: 1x treanta
1x kvapka étheru
dnu: 1x ostré drápy
1x úroda étheru
  Ta: temný les, lietajúcimi útočiť, treantami brániť.



Úroveň 4

Po rozhovore J bránou do ďalšej misie.


Prameň života

Vobchode vľavo kúpiť: 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu.

1. Masožravý fingus

  AB: 2x plynúci éther, 2x sila obetovania, 2x mystický sršeň, 1x kúzelný sršeň, 2x staroveký treant, 2x kvapka étheru, 1x ostré drápy, 1x úroda étheru, 3x požehnanie hvozdu
  Ta: treanta obetovať kúzlom sila obetovania, útočiť lietajúcimi a posíliť ich.


2. Malá blecha 3 pozor, má znovuzrodenie.

  AB: von: 1x mystický sršeň
1x ostré drápy
1x staroveký treant
dnu: 1x temný les
1x temný les
1x mladý treant
  Ta: temný les, útok lietajúcimi.


3. Plivajíci fingus 1

  AB: ostáva
  Ta: ako proti predošlým fingusom.


4. Obří fingus 5

  AB: von: 1x kvapka étheru
1x temný les
1x temný les
dnu: 1x trávnatý had
1x kúzelný sršeň
1x požehnanie hvozdu
  Ta: pozemných obetovať, útočiť lietajúcimi. Po boji zobrať svitok prachu.



Úroveň 5.

5. Mechanický wyrm 2

  AB: von: 1x kúzelný sršeň
1x požehnanie hvozdu
dnu: 1x temný les
1x temný les
  Ta: temný les, lietajúcimi útočiť, treantami blokovať.


6. Blecha 5 má znovuzrodenie

  AB: ostáva
  Ta: tá istá ako predošle.


7. Obří fingus 5

  AB: von: 2x temný les dnu: 1x včelia matka
1x kúzelný sršeň
  Ta: proti fingusom.



Úroveň 6

8. Magnetická blecha 4

  AB: von: 1x včelia
1x mystický sršeň
1x trávnatý had
dnu: 2x temný les

1x mladý treant
  Ta: čím skôr temný les, útočiť


Zobrať znak prepadnutie na 10 dní

9. Malý velos 2

  AB: ostáva
  Ta: temný les


10. Omega 100 6

  AB: ostáva
  Ta: koho omega otrávi, toho obetovať kúzlom sila obetovania, ak je aspoň 1* v prúdení, pri dlhom súboji zabije Omegu blesk. Treba byť trpezlivý.


Do ďalšieho súboja s termitom by "prepadnutie" ešte malo držať, ak nie treba sa vrátiť k znaku a zobrať si ho na ďalších 10 dní.

11. Termití dělník 2

  AB: ostáva
  Ta: temný les, končiť sebaobetovaním.


12. Theta400B 7 - ťažký súper

  AB: 3x hurikán, 3x sila obetovania, 2x staroveký treant, 2x plynúci éther, 2x požehnanie hvozdu, 1x mladý treant, 1x úroda étheru, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň
  Ta: pokiaľ sa dá útočiť, tak útok, inak sebaobetovanie, pterosov okamžite zničiť hurikánom. Tento súboj na prvý krát nemusí vyjsť, treba k nemu aj trochu šťastia.



Úroveň 7

13. Termití dělník 2

  AB: von: 3x hurikán
1x sila obetovania
dnu: 2x temný les
1x požehnanie hvozdu
1x kvapka étheru
  Ta: temný les


14. Travnatý had 2

  AB: ostáva
  Ta: ak ide v prvom kole von temný les, had je bez šance.


15. Zeď iluzí 6

  AB: von: 2x temný les
1x kapka étheru
dnu: 1x požehnanie hvozdu
  Ta: útočiť lietajúcimi (posíliť).


16. Kouzelný sršeň 2

  AB: von: 1x požehnanie hvozdu
1x ostré drápy
1x mladý treant
1x kvapka étheru
1x uroda étheru
dnu: 2x temný les
3x hurikán
  Ta: temný les, kúzelných sršňov zabiť hurikánom, sebaobetovaním efektne ukončiť.


Po rozhovore doprava k obchodu a ďalej. Doľava je von z misie, takže tam nie, sú tu ešte nejakí superi. V obchode netreba kupovať nič.

17. Kouzelný sršeň 2 - to isté ako predošlý sršeň.

Stále popri pravom okraji hvozdu.

18. Termití dělník 2

  AB: von: 3x hurikán dnu: 1x úroda étheru
1x požehnanie hvozdu
1x mladý treant
  Ta: čím skôr von temný les, útočiť lietajúcimi a starovekým treantom, má ušľapanie.


19. Obří fingus 5

  AB: von: 2x temný les dnu: 2x požehnanie hvozdu
  Ta: ako na fingusy minule.


V tomto okamihu som mal dovednosti: *suroviny, ***šťastie, *prúdenie, *artefaktár. Po súboji s posledným fingusom hrá väčšinou dá špecializáciu "Fingusova vitalita", s ktorou sa dá dohrať, až na posledných dvoch súperov, len s fingusami. Treba to niekedy skúsiť, je to zaujímavé a nezvyklé, pľuť fingusami. My však ideme teraz inou cestou.
Pred mostom vľavo je:

20. Blecha 5 má znovuzrodenie

  AB: von: 2x požehnanie hvozdu dnu: 2x temný les
  Ta: temný les, útočiť lietajúcimi, brániť treantami a sebaobetovaním.


21. Masožravý fingus 2

  AB: ostáva
  Ta: na fingusy.


22. Travnatý had 2

  AB: ostáva
  Ta: v prvých kolách von temný les.


Po tomto súboji hra dá niekedy špecializáciu "Hadí jed", s ktorou sa to dá dohrať až do konca za Vitalov, včetne finálových súperov. Vtip je v tom, že hra to dá dva krát z desiatich hier.
Takže, pozbierať suroviny a na severe do ďalšej misie.


Mesto Zlatého Jasanu

1. Bledý fanatik 5 - prvý a jediný bledý v hre za Vitalov.

  AB: 2x temný les, 1x mladý treant, 2x staroveký treant, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň, 3x sila obetovania, 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu, 1x trávnatý had
  Ta: temný les, hocijakým treantom s regeneráciou blokovať bledého 5/5, útočiť lietajúcimi, na konci sebaobetovanie.


Treba ísť popri ľavom múre mesta, porozprávať s Esmondom a neísť do mesta, ale ďalej popri múre pozrieť na draka. Kto chce, môže skúsiť si s ním zabojovať, ale pred tým SAVE. Oproti bráne sú včely, treba ísť ich poriešiť.

2. Včela 5

  AB: von: 1x trávnatý had
1x sila obetovania
1x staroveký treant
1x požehnanie hvozdu
1x kúzelný sršeň
dnu: 4x hurikán
1x zlé oko
  Ta: temný les, včely 1/1 ničiť zlým okom z miesta, na silnejšie včely použiť hurikán.


3. Včela 5 to isté.

Save

4. Včelí matka 7

  AB: ostáva
  Ta: temný les, včelia matka má regeneráciu 2, ak má menej étheru v tôňke, zničiť hurikánom.

Pozbierame suroviny a pokiaľ nehráme s fingusami, tak sa znaku s fingusom nedotýkame, ale ideme tam kde stál drak a cez teleport zoberieme znak s treantom, ktorý je účinný do konca misie. Pozbierame suroviny a môžeme do mesta. U Floriána nakúpime 2x dominance a 1x obetné očistenie, ktoré môžeme niekedy použiť. Ak však máme artefakt Očistenie, tak stačí aj on. Pokiaľ hráme s fingusami, sú tu na predaj, určite však kúpime 2x termitích robotníkov, zídu sa neskôr. Porozprávame sa v meste s kým sa dá. V centre je dobíjač artefaktov. K nemu sa treba vždy vrátiť, pokiaľ treba dobiť artefakty. Vydáme sa z mesta V bránou, vľavo za rohom je kobold.

5. Koboldí šaman 2

  AB: 2x temný les, 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu, 2x sila obetovania, 1x trávnatý had, 1x úroda étheru, 1x mladý treant, 1x veľký treant, 1x staroveký treant, 1x zlé oko, 1x mystický sršeň.
  Ta: temný les, zlým okom z miesta ničiť koboldov 0/1, lebo tí strieľajú, ostatní nabíjajú.


Ďalej je zamknutá brána za ktorou je stratený treant a vpravo giberling.

6. Štváč giberlingov

  AB: von: 1x temný les
1x trávnatý had
2x požehnanie hvozdu
dnu: 1x prastarý hvozd
1x kúzelný sršeň
2x dominance
  Ta: prastarý hvozd, zlým okom ničiť giberlingov (sú neblokovateľní) a lietajúcimi útočiť.


7. Aviacký střelec 6

  AB: von: 1x staroveký treant
1x veľký treant
1x sila obetovania
1x mystický sršeň
dnu: 3x hurikán
1x zlé oko
  Ta: hurikánom, alebo zlým okom z miesta ničiť aviakov.


8. Duše šamana 7 prihorieva

  AB: 1x prastarý hvozd, 1x temný les, 2x plynúci éther, 1x kúzelný sršeň, 2x zlé oko, 2x dominance, 2x požehnanie hvozdu, 1x úroda étheru, 1x sila obetovania, 3x mladý treant.
  Ta: prastarý hvozd čím skôr von, útok lietajúcimi a blokovanie ml. treantami s regeneráciou.


9. Aviacký střelec 6

  AB: von: 3x mladý treant dnu: 3x hurikán
  Ta: ako minule proti aviakovi.


10. Duša čaroděje 9

  AB: von: 3x hurikán dnu: 3x mladý treant
  Ta: ako proti duši šamana.



Úroveň 9 Zobrať kľúč.

11. Duša kněze 6

  AB: ostáva
  Ta: ako proti predošlému súperovi.


12. Barnard 10 ťažký súper, čaruje najsilnejšiu postavu v hre, KONUNGA

  AB: von: 1x požehnanie hvozdu
2x mladý treant
1x kúzelný sršeň
dnu: 2x staroveký treant
2x veľký treant
  Ta: Blokovať treantami s regeneráciou a neútočiť s nimi, útočiť so zlým okom, ak udrie do Barnarda, odčaruje mu všetky kúzla naraz, dovtedy použiť artefakty.


Po boji zobrať za ním Prsteň velenia, je veľmi dobrý. Vyslobodiť treanta a vrátiť sa do mesta dobiť artefakty.
Rovno pred V bránou je veľký treant.

13. Velký treant 6

  AB: von: 1x veľký treant dnu: 1x požehnanie hvozdu
  Ta: prastarý hvozd, treantami brániť, lietajúcimi útočiť, použiť artefakty, po boji v meste dobiť.


Z brány mesta doprava je:

14. Upír 5

  AB: von: 2x požehnanie hvozdu
1x staroveký treant
dnu: 3x hurikán
  Ta: prastarý hvozd, silný útok a hurikánom ničiť netopierov.


Po pravom okraji hvozdu je ďalej:

15. Škretí válečník 8 ťažký

  AB: von: 3x hurikán dnu: 1x ml. treant
1x staroveký treant
1x kúzelný sršeň
  Ta: prastarý hvozd, použiť artefakty (po súboji dobiť v meste), silu čarovať až po zničení škretích šamanov (všetko odčarujú), blok treantami a útok lietajúcimi.


Pozbierať suroviny, v meste kúpiť starešinu kudlanky nábožnej a vrátiť sa, kde sme bojovali posledný súboj. Ďalej doprava.

16. Obří blecha 5 má znovuzrodenie

  AB: von: 1x kúzelný sršeň
1x ml. treant
1x veľký treant
dnu: 1x starešina kudlanky
1x stonehenge
1x požehnanie hvozdu
  Ta: prastarý hvozd, útok lietajúcimi, blok treantami, starešina kudlanky dá spať naraz všetky blchy na jedno kolo.


Stále po pravej strane, v obchode kúpiť 1x odolnosť hvozdu, 2x silu hvozdu, okolo sú dvaja koboldi a mechos:

17. Koboldí šaman 2

  AB: von: 1x požehnanie hvozdu dnu: sila hvozdu
  Ta: zlým okom ničiť koboldov 0/1, útok lietajúcimi aj treantami (treba posíliť), ak sa použije stonehenge, je po problémoch s étherom.


18. Koboldí starešina 4

  AB: ostáva
  Ta: tá istá ako predošle


19. Železný mechos 6

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr silný útok, obrana treantami, kým vyčaruje prvého mechosa, je zabitý.


20. Řezač 7

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakty, rýchly silný útok.


Ideme stále doprava.

21. Stromový had

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr prastarý hvozd, alebo temný les a je po probléme.


Stále doprava.

22. Železný mechosaurus 7

  AB: ostáva
  Ta: pri znížení sily použiť artefakt Odčarovanie, čím skôr silný útok.


Pozbierať kamene a porozprávať sa s Gamou a Deltou, k súboju sa dá dostať až cez teleport na ostrove, preto pokračujeme naspäť po pravej strane a objavujeme, čo sme vynechali. Brána sa dá otvoriť až po súboji s Gamou a Deltou a zobratí kľúča. Ak chceme ešte väčšiu silu, dokúpime silu hvozdu v obchode a ďalej doprava.

23. Šedý obr 8

  AB: von: 1x dominance dnu: 1x sila hvozdu
  Ta: použiť artefakty (velenie), silný útok lietajúcimi, treanty blok-sabaobetovanie.


24. Storknar 7

  AB: von: 1x staroveký treant
1x sila hvozdu
dnu: 2x hurikán
  Ta: netopiere ničiť hurikánom, vyčarovať starešinu kudlanky.


Popri plote doľava k pevnosti:

25. Hongar 6

  AB: von: 2x hurikán dnu: 1x zlé oko
1x dominance
  Ta: útokom zničiť čím skôr.


Ďalej po ľavej strane (symbol prehodenia sily s odolnosťou vpravo hore musí ostať)

26. Glaumar 9

  AB: ostáva
  Ta: zlými očami ničiť zdi, z artefaktu odčarovať súperov vztek, potom útokmi zlých očí, ukončiť sebaobetovaním.


Po vyslobodení Fiony prehľadať celú oblasť. Cez teleport neísť, vedie do mesta. Natrafíme na vlka:

27. Prastarý vlk 7

  AB: 2x prastarý hvozd, 2x plynúci éther, 2x dominance, 3x lietajúce oko, 1x staroveký treant, 1x mladý treant, 1x sila hvozdu, 1x starešina kudlanky, 1x sila obetovania, 1x úroda étheru, 1x stonehenge.
  Ta: prastarý hvozd, silný útok lietajúcimi.


Vrátime sa do mesta, dobijeme artefakty a porozprávame sa s Fionom, vymeníme v AB 1 plynúci éther za 1 čerpanie étheru, ktoré sme práve dostali za oslobodenie Fiona. Ideme ne miesto, kde sme oslobodili treanta a nalodíme sa. Oboplávame celý ostrov a zabijeme ostrovného hada:

28. Ostrovní had 5

  AB: ostáva
  Ta: prastarý hvozd čím skôr von.


29. Ocelový mechosaurus 8

  AB: ostáva
  Ta: z artefaktu odčarovať skľučujúci plyn a plyn šialenstva, ostatok urobia posilené zlé oči.


30. Gama500A 7

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakty odčarovanie a velenie, silný útok.


31. Delta700G 8

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr von prastarý hvozd a rýchly, silný útok.


Zoberieme kľúč,vyslobodíme Narmesa, otvoríme aj druhú bránu a zabijeme Bronzového mechosa:

32. Bronzový mechos 5

  AB: ostáva
  Ta: rýchly útok.


Dobijeme artefakty, v meste sa porozprávame s Vianom a cez teleport na sever, kde je koniec misie.


Zradca

1. Ocelový mechos 8

  AB: 2x prastarý hvozd, 1x čerpanie étheru, 1x plynúci éther, 1x stonehenge, 1x mladý treant, 1x staroveký treant, 3x zlé oko, 1x starešina kudlanky, 1x dominance, 2x sila hvozdu, 1x úroda étheru, 1x sila obetovania.
  Ta: silný rýchly útok, artefakty zatiaľ nepoužívať, lebo dobíjač je ďaleko.


Zobrať finálnu špecializáciu "Odolnosť voči hnevu", zatiaľ nepoužívať, lebo kúzlo hnev prírody ešte nemáme, akonáhle ho dostaneme, treba ho da ť do AB a nasadiť špecializáciu "Odolnosť voči hnevu". Pozor, na túto špecializáciu treba mať v šťastí ***. A doprava:

2. Válečník zlých očí

  AB: von: 1x úroda étheru
1x stonehenge
1x zlé oko
1x mladý treant
dnu: 3x hurikán
1x sila obetovania
  Ta: čím skôr von prastarý hvozd, hurikánom ničiť, sabaobetovaním útočiť.


Hra tu väčšinou dá špecializáciu "Pohľad zlých očí", ale aj pri šťastí***, je nespoľahlivá.

3. Ocelový mechos 8

  AB: von: 1x sila obetovania
3x hurikán
dnu: 1x stonehenge
1x mladý treant
1x úroda étheru
1x zlé oko
  Ta: rýchly silný útok.


Teraz sa dostaneme k znaku "Termitia liaheň" na 10 dní. Ideme do finále a dohráme to s termitami. Ak nám dôjde účinok, treba sa stále vrátiť k znaku a obnoviť účinok na ďalších 10dní. Ku každému súperovi sa dá v pohode dôjsť aj s účinkom. Vpravom hornom rohu musí byť značka. Predpoklad, že v šťastí je ***, zobrať prsteň skazy boj s:

4. Beta600C

  AB: 2x prastarý hvozd, 1x čerpanie étheru, 1x plynúci éther, 1x termitia matka (v hre vyčarováva ďalšieho termita), 3x termití válečník, 1x termití robotník, 1x zlé oko, 1x starešina kudlanky, 1x úroda étheru, 1x dominance, 1x sila hvozdu, 1x stonehenge, 1x sila obetovania.
  Ta: v krátkom čase je von spústa termitov, ktorí bránia aj útočia, dajú sa použiť artefakty,v meste vpravo je dobíjač, čím skôr von prastarý hvozd, svoje urobí aj starešina kudlanky (dá naraz ľahnúť všetky blchy).


Pokiaľ už je k dispozícii kúzlo "Hnev prírody", treba ho dať do AB a k nemu nastaviť aj špecializáciu.

5. Ocelový mechosaurus 9

  AB: ostáva
  Ta: max. do 6. kola zabiť (dá sa to), t. j. kým vyčaruje prvého mechosa.


6. Zeď čepelí 10

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň", útokom a presilou zničiť.


7. Čepelnatec 11 ťažký

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň", útokom a presilou zničiť.


Dobiť artefakty, dobíjač je vpravo.
Teraz pozor na poradie súperov, je to dôležité, takže najprv k súperovi pri dobíjači:

8. Epsilon200E 11

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť.

 

Úroveň 12 (posledná) Dovednosti: **
***
*
**
***
suroviny
šťastie
prúdenie
artefaktár
utajenie


Cez Z bránu von:

9. Mechanický wyrm 6

  AB: ostáva
  Ta: použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť.


Vrátiť sa von a doľava k:

10. Alfa400D 12

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr von prastarý hvozd, použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť.


Zobrať "Mystickú auru" DôLEŽITÉ!!, poslední dvaja veľmi ťažkí súperi čakajú, takže sa treba maximálne pred každým súbojom pripraviť. Do AB dať všetky kúzla "Hnev prírody", vpravo hore mať znaky "Termitia liahen" a "Mystickú auru". (Dá sa to dohrať aj s treantami a možno ešte jednoduchšie, ako s termitami). Mne boli termiti sympatickejší.
Ideme na dvor, kde bol posledný súboj s wyrmom, k Flonovi:

11. Flon 12

  AB: ostáva
  Ta: čím skôr von prastarý hvozd, z artefaktu odčarovať silu, ktorú dá wyrmom, hnevom prírody ničiť, termitmi útočiť a posíliť ich. Nechať wyrmov raz útočiť(neblokovať) potom zaútočiť a zničiť všetko hnevom prírody, čo je na ploche, prípadne velením pretiahnúť na svoju stranu.


Zobrať kľúč, znovu sa dôkladne pripraviť a odomknúť bránu:

12. Kráčející hrůza 13

  AB: von: 1x sila hvozdu dnu: odolnosť hvozdu
  Ta: tak ako doteraz, prvú hrôzu pretiahnúť na svoju stranu, ostatné zničiť, artefaktom mu odčarovať Oživenie, aby nemohol volať potvory z cintorína.


To je za Vitalov všetko. Je to 1/5 hry, ale ostatok je na rovnakom princípe. Takže šťastné dohranie celej hry Vám všetkým prajem.



Make a banner | Get my banner code
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download GamePark.cz
Flash Banner Now - instant web ads
Create flash banner | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Create flash banner | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Your flash banner maker | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Your flash banner maker | Get my banner code