Etherlords 2
Rady
- Po každom súboji SAVE F5.
- Pri prestupe na vyššiu úroveň si vybrať správnu "dovednosť". Pred súbojom SAVE, ak je nesprávna, tak LOAD.
- Dobrať sa približne k výsledným dovednostiam: ** suroviny, *** utajenie, ***šťastie, **prúdenie, ** artefaktár.
- Po niektorých mŕtvych súperoch ostanú na zemi kúzla.
- Zbierať suroviny.
- Dobré špecializácie : hadí jed, znovuzrodenie, fingusova vitalita, krysia húževnatosť, odolnosť voči bleskom, odolnosť voči hnevu a ešte ďalšie. (Treba vyskúšať. )
- Prezerať celú lokáciu, veľa súperov je mimo hlavnú trasu, ak sa vynechajú,chýbajú skúsenosti.
- Pretože hra po súboji nedáva stále rovnaké kúzla a špecializácie AB (Aktívny balíček) nemusí byť úplne presne podľa návodu.
- Tento návod je len jeden zo spôsobov, ako hru dohrať. Hra má veľmi veľa možností a taktík vedenia boja. Treba sa pozrieť aj ako hrá automat.
- Pokiaľ sa dajú do utajenia *** hviezdičky, prestane fungovať na 90% súperova špecializácia.
- Návod je na ľahké prejdenie hry na ľahkú obťažnosť. Dá sa to prejsť na strednú obťažnosť s problémami a aj na ťažkú obťažnosť a potom je to hotová veda. ( Veľa šťastia a žiadna chyba. )
- Názvy súperov sú v češtine.
- Pokiaľ máme dosť peňazí, prebytočné kúzla nepredávame, mohli by chýbať.
VITALOVIA
Vpád synetov
Po rozhovore s Tienanom cez teleport von.
1. Plivajíci fingus 1(úroveň)
AB (Aktívny balíček): | kúzla základné: | 2x hustý les 4x pľuvajúci fingus 3x ostré drápy 3x termití válečník 4x kapka éteru |
|
Ta (Taktika): | bez obrany, čím rýchlejšie posíliť (+ sila) termita a útočiť. |
2. Mladý treant 2
AB: | von: | 1x pľuvajúci fingus 1x hustý les 1x kapka étheru |
dnu: | 1x mystický sršeň 1x temný les 1x sila obetovania |
||
Ta: | čím skôr von temný(hustý) les, s fingusom strieľať po treantovi pokiaľ nemá ešte regeneráciu, posíliť svojich treantov a útočiť. |
3. Masožravý fingus 2
AB: | ostáva | |
Ta: | v jednom kole vyčarovať kúzelného (mystického) sršňa a posíliť ho ostrými drápmi a útočiť. |
Úroveň 2
4. Mechanický červ 2
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr von temný(hustý) les. |
5. Včelí válečník 1
AB: | ostáva | |
Ta: | tá istá ako minule. |
Na JV je Rulana, po donesení 10 tich rastlín a 5 tich kameňov dá kúzla(treantov).
6. Malá blecha 2
AB: | 2x temný les, 2x pľuvajúci fingus, 2x treant, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň, 2x ostré drápy, 1x mladý treant, 1x požehnanie hvozdu, 3x kapka éthera, 1x sila obetovania | |
Ta: | čím skôr temnýles, nechávať si v étherovej tôňke éther na regeneráciu treantov. Lietajúcimi útočiť, treantami brániť. |
Zo zeme zobrať kúzla.
7. Zeď iluzí
AB: | ostáva | |
Ta: | Posíliť lietajúceho sršňa, fingusy strieľajú, na konci súboja použiť silu obetovania. |
8. Omega 3
AB: | von: | 1x treanta 1x kvapka étheru |
dnu: | 1x ostré drápy 1x úroda étheru |
||
Ta: | temný les, lietajúcimi útočiť, treantami brániť. |
Úroveň 4
Po rozhovore J bránou do ďalšej misie.
Prameň života
Vobchode vľavo kúpiť: 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu.
1. Masožravý fingus
AB: | 2x plynúci éther, 2x sila obetovania, 2x mystický sršeň, 1x kúzelný sršeň, 2x staroveký treant, 2x kvapka étheru, 1x ostré drápy, 1x úroda étheru, 3x požehnanie hvozdu | |
Ta: | treanta obetovať kúzlom sila obetovania, útočiť lietajúcimi a posíliť ich. |
2. Malá blecha 3 pozor, má znovuzrodenie.
AB: | von: | 1x mystický sršeň 1x ostré drápy 1x staroveký treant |
dnu: | 1x temný les 1x temný les 1x mladý treant |
||
Ta: | temný les, útok lietajúcimi. |
3. Plivajíci fingus 1
AB: | ostáva | |
Ta: | ako proti predošlým fingusom. |
4. Obří fingus 5
AB: | von: | 1x kvapka étheru 1x temný les 1x temný les |
dnu: | 1x trávnatý had 1x kúzelný sršeň 1x požehnanie hvozdu |
||
Ta: | pozemných obetovať, útočiť lietajúcimi. Po boji zobrať svitok prachu. |
Úroveň 5.
5. Mechanický wyrm 2
AB: | von: | 1x kúzelný sršeň 1x požehnanie hvozdu |
dnu: | 1x temný les 1x temný les |
||
Ta: | temný les, lietajúcimi útočiť, treantami blokovať. |
6. Blecha 5 má znovuzrodenie
AB: | ostáva | |
Ta: | tá istá ako predošle. |
7. Obří fingus 5
AB: | von: | 2x temný les | dnu: | 1x včelia matka 1x kúzelný sršeň |
||
Ta: | proti fingusom. |
Úroveň 6
8. Magnetická blecha 4
AB: | von: | 1x včelia 1x mystický sršeň 1x trávnatý had |
dnu: | 2x temný les 1x mladý treant |
||
Ta: | čím skôr temný les, útočiť |
Zobrať znak prepadnutie na 10 dní
9. Malý velos 2
AB: | ostáva | |
Ta: | temný les |
10. Omega 100 6
AB: | ostáva | |
Ta: | koho omega otrávi, toho obetovať kúzlom sila obetovania, ak je aspoň 1* v prúdení, pri dlhom súboji zabije Omegu blesk. Treba byť trpezlivý. |
Do ďalšieho súboja s termitom by "prepadnutie" ešte malo držať, ak nie treba sa vrátiť k znaku a zobrať si ho na ďalších 10 dní.
11. Termití dělník 2
AB: | ostáva | |
Ta: | temný les, končiť sebaobetovaním. |
12. Theta400B 7 - ťažký súper
AB: | 3x hurikán, 3x sila obetovania, 2x staroveký treant, 2x plynúci éther, 2x požehnanie hvozdu, 1x mladý treant, 1x úroda étheru, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň | |
Ta: | pokiaľ sa dá útočiť, tak útok, inak sebaobetovanie, pterosov okamžite zničiť hurikánom. Tento súboj na prvý krát nemusí vyjsť, treba k nemu aj trochu šťastia. |
Úroveň 7
13. Termití dělník 2
AB: | von: | 3x hurikán 1x sila obetovania |
dnu: | 2x temný les 1x požehnanie hvozdu 1x kvapka étheru |
||
Ta: | temný les |
14. Travnatý had 2
AB: | ostáva | |
Ta: | ak ide v prvom kole von temný les, had je bez šance. |
15. Zeď iluzí 6
AB: | von: | 2x temný les 1x kapka étheru |
dnu: | 1x požehnanie hvozdu | ||
Ta: | útočiť lietajúcimi (posíliť). |
16. Kouzelný sršeň 2
AB: | von: | 1x požehnanie hvozdu 1x ostré drápy 1x mladý treant 1x kvapka étheru 1x uroda étheru |
dnu: | 2x temný les 3x hurikán |
||
Ta: | temný les, kúzelných sršňov zabiť hurikánom, sebaobetovaním efektne ukončiť. |
Po rozhovore doprava k obchodu a ďalej. Doľava je von z misie, takže tam nie, sú tu ešte nejakí superi. V obchode netreba kupovať nič.
17. Kouzelný sršeň 2 - to isté ako predošlý sršeň.
Stále popri pravom okraji hvozdu.
18. Termití dělník 2
AB: | von: | 3x hurikán | dnu: | 1x úroda étheru 1x požehnanie hvozdu 1x mladý treant |
||
Ta: | čím skôr von temný les, útočiť lietajúcimi a starovekým treantom, má ušľapanie. |
19. Obří fingus 5
AB: | von: | 2x temný les | dnu: | 2x požehnanie hvozdu | ||
Ta: | ako na fingusy minule. |
V tomto okamihu som mal dovednosti: *suroviny, ***šťastie, *prúdenie, *artefaktár. Po súboji s posledným fingusom hrá väčšinou dá špecializáciu "Fingusova vitalita", s ktorou sa dá dohrať, až na posledných dvoch súperov, len s fingusami. Treba to niekedy skúsiť, je to zaujímavé a nezvyklé, pľuť fingusami. My však ideme teraz inou cestou.
Pred mostom vľavo je:
20. Blecha 5 má znovuzrodenie
AB: | von: | 2x požehnanie hvozdu | dnu: | 2x temný les | ||
Ta: | temný les, útočiť lietajúcimi, brániť treantami a sebaobetovaním. |
21. Masožravý fingus 2
AB: | ostáva | |
Ta: | na fingusy. |
22. Travnatý had 2
AB: | ostáva | |
Ta: | v prvých kolách von temný les. |
Po tomto súboji hra dá niekedy špecializáciu "Hadí jed", s ktorou sa to dá dohrať až do konca za Vitalov, včetne finálových súperov. Vtip je v tom, že hra to dá dva krát z desiatich hier.
Takže, pozbierať suroviny a na severe do ďalšej misie.
Mesto Zlatého Jasanu
1. Bledý fanatik 5 - prvý a jediný bledý v hre za Vitalov.
AB: | 2x temný les, 1x mladý treant, 2x staroveký treant, 1x kúzelný sršeň, 1x mystický sršeň, 3x sila obetovania, 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu, 1x trávnatý had | |
Ta: | temný les, hocijakým treantom s regeneráciou blokovať bledého 5/5, útočiť lietajúcimi, na konci sebaobetovanie. |
Treba ísť popri ľavom múre mesta, porozprávať s Esmondom a neísť do mesta, ale ďalej popri múre pozrieť na draka. Kto chce, môže skúsiť si s ním zabojovať, ale pred tým SAVE. Oproti bráne sú včely, treba ísť ich poriešiť.
2. Včela 5
AB: | von: | 1x trávnatý had 1x sila obetovania 1x staroveký treant 1x požehnanie hvozdu 1x kúzelný sršeň |
dnu: | 4x hurikán 1x zlé oko |
||
Ta: | temný les, včely 1/1 ničiť zlým okom z miesta, na silnejšie včely použiť hurikán. |
3. Včela 5 to isté.
Save
4. Včelí matka 7
AB: | ostáva | |
Ta: | temný les, včelia matka má regeneráciu 2, ak má menej étheru v tôňke, zničiť hurikánom. |
Pozbierame suroviny a pokiaľ nehráme s fingusami, tak sa znaku s fingusom nedotýkame, ale ideme tam kde stál drak a cez teleport zoberieme znak s treantom, ktorý je účinný do konca misie. Pozbierame suroviny a môžeme do mesta. U Floriána nakúpime 2x dominance a 1x obetné očistenie, ktoré môžeme niekedy použiť. Ak však máme artefakt Očistenie, tak stačí aj on. Pokiaľ hráme s fingusami, sú tu na predaj, určite však kúpime 2x termitích robotníkov, zídu sa neskôr. Porozprávame sa v meste s kým sa dá. V centre je dobíjač artefaktov. K nemu sa treba vždy vrátiť, pokiaľ treba dobiť artefakty. Vydáme sa z mesta V bránou, vľavo za rohom je kobold.
5. Koboldí šaman 2
AB: | 2x temný les, 2x plynúci éther, 3x požehnanie hvozdu, 2x sila obetovania, 1x trávnatý had, 1x úroda étheru, 1x mladý treant, 1x veľký treant, 1x staroveký treant, 1x zlé oko, 1x mystický sršeň. | |
Ta: | temný les, zlým okom z miesta ničiť koboldov 0/1, lebo tí strieľajú, ostatní nabíjajú. |
Ďalej je zamknutá brána za ktorou je stratený treant a vpravo giberling.
6. Štváč giberlingov
AB: | von: | 1x temný les 1x trávnatý had 2x požehnanie hvozdu |
dnu: | 1x prastarý hvozd 1x kúzelný sršeň 2x dominance |
||
Ta: | prastarý hvozd, zlým okom ničiť giberlingov (sú neblokovateľní) a lietajúcimi útočiť. |
7. Aviacký střelec 6
AB: | von: | 1x staroveký treant 1x veľký treant 1x sila obetovania 1x mystický sršeň |
dnu: | 3x hurikán 1x zlé oko |
||
Ta: | hurikánom, alebo zlým okom z miesta ničiť aviakov. |
8. Duše šamana 7 prihorieva
AB: | 1x prastarý hvozd, 1x temný les, 2x plynúci éther, 1x kúzelný sršeň, 2x zlé oko, 2x dominance, 2x požehnanie hvozdu, 1x úroda étheru, 1x sila obetovania, 3x mladý treant. | |
Ta: | prastarý hvozd čím skôr von, útok lietajúcimi a blokovanie ml. treantami s regeneráciou. |
9. Aviacký střelec 6
AB: | von: | 3x mladý treant | dnu: | 3x hurikán | ||
Ta: | ako minule proti aviakovi. |
10. Duša čaroděje 9
AB: | von: | 3x hurikán | dnu: | 3x mladý treant | ||
Ta: | ako proti duši šamana. |
Úroveň 9 Zobrať kľúč.
11. Duša kněze 6
AB: | ostáva | |
Ta: | ako proti predošlému súperovi. |
12. Barnard 10 ťažký súper, čaruje najsilnejšiu postavu v hre, KONUNGA
AB: | von: | 1x požehnanie hvozdu 2x mladý treant 1x kúzelný sršeň |
dnu: | 2x staroveký treant 2x veľký treant |
||
Ta: | Blokovať treantami s regeneráciou a neútočiť s nimi, útočiť so zlým okom, ak udrie do Barnarda, odčaruje mu všetky kúzla naraz, dovtedy použiť artefakty. |
Po boji zobrať za ním Prsteň velenia, je veľmi dobrý. Vyslobodiť treanta a vrátiť sa do mesta dobiť artefakty.
Rovno pred V bránou je veľký treant.
13. Velký treant 6
AB: | von: | 1x veľký treant | dnu: | 1x požehnanie hvozdu | ||
Ta: | prastarý hvozd, treantami brániť, lietajúcimi útočiť, použiť artefakty, po boji v meste dobiť. |
Z brány mesta doprava je:
14. Upír 5
AB: | von: | 2x požehnanie hvozdu 1x staroveký treant |
dnu: | 3x hurikán | ||
Ta: | prastarý hvozd, silný útok a hurikánom ničiť netopierov. |
Po pravom okraji hvozdu je ďalej:
15. Škretí válečník 8 ťažký
AB: | von: | 3x hurikán | dnu: | 1x ml. treant 1x staroveký treant 1x kúzelný sršeň |
||
Ta: | prastarý hvozd, použiť artefakty (po súboji dobiť v meste), silu čarovať až po zničení škretích šamanov (všetko odčarujú), blok treantami a útok lietajúcimi. |
Pozbierať suroviny, v meste kúpiť starešinu kudlanky nábožnej a vrátiť sa, kde sme bojovali posledný súboj. Ďalej doprava.
16. Obří blecha 5 má znovuzrodenie
AB: | von: | 1x kúzelný sršeň 1x ml. treant 1x veľký treant |
dnu: | 1x starešina kudlanky 1x stonehenge 1x požehnanie hvozdu |
||
Ta: | prastarý hvozd, útok lietajúcimi, blok treantami, starešina kudlanky dá spať naraz všetky blchy na jedno kolo. |
Stále po pravej strane, v obchode kúpiť 1x odolnosť hvozdu, 2x silu hvozdu, okolo sú dvaja koboldi a mechos:
17. Koboldí šaman 2
AB: | von: | 1x požehnanie hvozdu | dnu: | sila hvozdu | ||
Ta: | zlým okom ničiť koboldov 0/1, útok lietajúcimi aj treantami (treba posíliť), ak sa použije stonehenge, je po problémoch s étherom. |
18. Koboldí starešina 4
AB: | ostáva | |
Ta: | tá istá ako predošle |
19. Železný mechos 6
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr silný útok, obrana treantami, kým vyčaruje prvého mechosa, je zabitý. |
20. Řezač 7
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakty, rýchly silný útok. |
Ideme stále doprava.
21. Stromový had
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr prastarý hvozd, alebo temný les a je po probléme. |
Stále doprava.
22. Železný mechosaurus 7
AB: | ostáva | |
Ta: | pri znížení sily použiť artefakt Odčarovanie, čím skôr silný útok. |
Pozbierať kamene a porozprávať sa s Gamou a Deltou, k súboju sa dá dostať až cez teleport na ostrove, preto pokračujeme naspäť po pravej strane a objavujeme, čo sme vynechali. Brána sa dá otvoriť až po súboji s Gamou a Deltou a zobratí kľúča. Ak chceme ešte väčšiu silu, dokúpime silu hvozdu v obchode a ďalej doprava.
23. Šedý obr 8
AB: | von: | 1x dominance | dnu: | 1x sila hvozdu | ||
Ta: | použiť artefakty (velenie), silný útok lietajúcimi, treanty blok-sabaobetovanie. |
24. Storknar 7
AB: | von: | 1x staroveký treant 1x sila hvozdu |
dnu: | 2x hurikán | ||
Ta: | netopiere ničiť hurikánom, vyčarovať starešinu kudlanky. |
Popri plote doľava k pevnosti:
25. Hongar 6
AB: | von: | 2x hurikán | dnu: | 1x zlé oko 1x dominance |
||
Ta: | útokom zničiť čím skôr. |
Ďalej po ľavej strane (symbol prehodenia sily s odolnosťou vpravo hore musí ostať)
26. Glaumar 9
AB: | ostáva | |
Ta: | zlými očami ničiť zdi, z artefaktu odčarovať súperov vztek, potom útokmi zlých očí, ukončiť sebaobetovaním. |
Po vyslobodení Fiony prehľadať celú oblasť. Cez teleport neísť, vedie do mesta. Natrafíme na vlka:
27. Prastarý vlk 7
AB: | 2x prastarý hvozd, 2x plynúci éther, 2x dominance, 3x lietajúce oko, 1x staroveký treant, 1x mladý treant, 1x sila hvozdu, 1x starešina kudlanky, 1x sila obetovania, 1x úroda étheru, 1x stonehenge. | |
Ta: | prastarý hvozd, silný útok lietajúcimi. |
Vrátime sa do mesta, dobijeme artefakty a porozprávame sa s Fionom, vymeníme v AB 1 plynúci éther za 1 čerpanie étheru, ktoré sme práve dostali za oslobodenie Fiona. Ideme ne miesto, kde sme oslobodili treanta a nalodíme sa. Oboplávame celý ostrov a zabijeme ostrovného hada:
28. Ostrovní had 5
AB: | ostáva | |
Ta: | prastarý hvozd čím skôr von. |
29. Ocelový mechosaurus 8
AB: | ostáva | |
Ta: | z artefaktu odčarovať skľučujúci plyn a plyn šialenstva, ostatok urobia posilené zlé oči. |
30. Gama500A 7
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakty odčarovanie a velenie, silný útok. |
31. Delta700G 8
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr von prastarý hvozd a rýchly, silný útok. |
Zoberieme kľúč,vyslobodíme Narmesa, otvoríme aj druhú bránu a zabijeme Bronzového mechosa:
32. Bronzový mechos 5
AB: | ostáva | |
Ta: | rýchly útok. |
Dobijeme artefakty, v meste sa porozprávame s Vianom a cez teleport na sever, kde je koniec misie.
Zradca
1. Ocelový mechos 8
AB: | 2x prastarý hvozd, 1x čerpanie étheru, 1x plynúci éther, 1x stonehenge, 1x mladý treant, 1x staroveký treant, 3x zlé oko, 1x starešina kudlanky, 1x dominance, 2x sila hvozdu, 1x úroda étheru, 1x sila obetovania. | |
Ta: | silný rýchly útok, artefakty zatiaľ nepoužívať, lebo dobíjač je ďaleko. |
Zobrať finálnu špecializáciu "Odolnosť voči hnevu", zatiaľ nepoužívať, lebo kúzlo hnev prírody ešte nemáme, akonáhle ho dostaneme, treba ho da ť do AB a nasadiť špecializáciu "Odolnosť voči hnevu". Pozor, na túto špecializáciu treba mať v šťastí ***. A doprava:
2. Válečník zlých očí
AB: | von: | 1x úroda étheru 1x stonehenge 1x zlé oko 1x mladý treant |
dnu: | 3x hurikán 1x sila obetovania |
||
Ta: | čím skôr von prastarý hvozd, hurikánom ničiť, sabaobetovaním útočiť. |
Hra tu väčšinou dá špecializáciu "Pohľad zlých očí", ale aj pri šťastí***, je nespoľahlivá.
3. Ocelový mechos 8
AB: | von: | 1x sila obetovania 3x hurikán |
dnu: | 1x stonehenge 1x mladý treant 1x úroda étheru 1x zlé oko |
||
Ta: | rýchly silný útok. |
Teraz sa dostaneme k znaku "Termitia liaheň" na 10 dní. Ideme do finále a dohráme to s termitami. Ak nám dôjde účinok, treba sa stále vrátiť k znaku a obnoviť účinok na ďalších 10dní. Ku každému súperovi sa dá v pohode dôjsť aj s účinkom. Vpravom hornom rohu musí byť značka. Predpoklad, že v šťastí je ***, zobrať prsteň skazy boj s:
4. Beta600C
AB: | 2x prastarý hvozd, 1x čerpanie étheru, 1x plynúci éther, 1x termitia matka (v hre vyčarováva ďalšieho termita), 3x termití válečník, 1x termití robotník, 1x zlé oko, 1x starešina kudlanky, 1x úroda étheru, 1x dominance, 1x sila hvozdu, 1x stonehenge, 1x sila obetovania. | |
Ta: | v krátkom čase je von spústa termitov, ktorí bránia aj útočia, dajú sa použiť artefakty,v meste vpravo je dobíjač, čím skôr von prastarý hvozd, svoje urobí aj starešina kudlanky (dá naraz ľahnúť všetky blchy). |
Pokiaľ už je k dispozícii kúzlo "Hnev prírody", treba ho dať do AB a k nemu nastaviť aj špecializáciu.
5. Ocelový mechosaurus 9
AB: | ostáva | |
Ta: | max. do 6. kola zabiť (dá sa to), t. j. kým vyčaruje prvého mechosa. |
6. Zeď čepelí 10
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň", útokom a presilou zničiť. |
7. Čepelnatec 11 ťažký
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň", útokom a presilou zničiť. |
Dobiť artefakty, dobíjač je vpravo.
Teraz pozor na poradie súperov, je to dôležité, takže najprv k súperovi pri dobíjači:
8. Epsilon200E 11
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť. |
Úroveň 12 (posledná) | Dovednosti: | ** *** * ** *** |
suroviny šťastie prúdenie artefaktár utajenie |
Cez Z bránu von:
9. Mechanický wyrm 6
AB: | ostáva | |
Ta: | použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť. |
Vrátiť sa von a doľava k:
10. Alfa400D 12
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr von prastarý hvozd, použiť artefakt velenie, posíliť termitov, pred súbojom mať znak "Termitia liaheň" a dobité artefakty, útokom a presilou zničiť. |
Zobrať "Mystickú auru" DôLEŽITÉ!!, poslední dvaja veľmi ťažkí súperi čakajú, takže sa treba maximálne pred každým súbojom pripraviť. Do AB dať všetky kúzla "Hnev prírody", vpravo hore mať znaky "Termitia liahen" a "Mystickú auru". (Dá sa to dohrať aj s treantami a možno ešte jednoduchšie, ako s termitami). Mne boli termiti sympatickejší.
Ideme na dvor, kde bol posledný súboj s wyrmom, k Flonovi:
11. Flon 12
AB: | ostáva | |
Ta: | čím skôr von prastarý hvozd, z artefaktu odčarovať silu, ktorú dá wyrmom, hnevom prírody ničiť, termitmi útočiť a posíliť ich. Nechať wyrmov raz útočiť(neblokovať) potom zaútočiť a zničiť všetko hnevom prírody, čo je na ploche, prípadne velením pretiahnúť na svoju stranu. |
Zobrať kľúč, znovu sa dôkladne pripraviť a odomknúť bránu:
12. Kráčející hrůza 13
AB: | von: | 1x sila hvozdu | dnu: | odolnosť hvozdu | ||
Ta: | tak ako doteraz, prvú hrôzu pretiahnúť na svoju stranu, ostatné zničiť, artefaktom mu odčarovať Oživenie, aby nemohol volať potvory z cintorína. |
To je za Vitalov všetko. Je to 1/5 hry, ale ostatok je na rovnakom princípe. Takže šťastné dohranie celej hry Vám všetkým prajem.