Beyond Good and Evil

04.04.2011 08:03

V hre, okrem hlavných misií máte možnosť chodiť značne nelineárne. Preto, aby v tom bol aspoň nejaký prehľad, som rozdelil návod na osem častí. Štyri časti sú konkrétne misie, ktoré plníte v rámci príbehu (Black Isle, Nutripilis Factory, Slaughterhouse, Moon). V druhých štyroch častiach (Hillys 1,2,3,4) som rozpísal všetko, čo sa dá spraviť v jednotlivých lokáciách planéty Hillys, vždy medzi misiami (pretože niektoré veci môžete uskutočniť až časom). Týka sa to samozrejme zbierania perál, Mdiskov a fotenia.
V hre mimo posúvania hlavného príbehu musíte tiež zbierať Perly, ktoré slúžia na výmenu za technické súčiastky do vášho vznášadla, ktoré ho vylepšujú. Niektoré Perly nemôžete minúť, ani keby ste chceli, no niektoré treba hľadať. Je ich až 88. Ich umiestnenia uvádzam v návode, no pre lepšiu orientáciu som na záver spísal čisto zoznam perál a miesta, kde ich môžete nájsť.
Okrem zbierania perál je v hre dôležité ešte aj fotenie. Za fotky všetkých živých tvorov na planéte dostávate peniaze - od 100 až po 3500 a to už stojí za námahu. Taktiež, ako pri perlách, tak niektoré zvieratá nevyhnutne stretnete (nielen zvieratá, aj humanoidov treba fotiť), iné zase musíte hľadať. Pre lepší prehľad uvádzam na záver zoznam so všetkými druhmi, ktoré môžete odfotiť. Po dofotení filmu získavate perlu.
Mimo fotenia zvierat tiež môžete odfotiť mapy. Keď nájdete nejakú mapu na stene, tak ju len cvaknite, počítač ju zanalyzuje a vy tým získate v inventári mapu danej oblasti.
Okrem fotenia môžete získať peniaze už len dvoma spôsobmi. Zbieraním Materia Crystals, no za každý kryštál je len 5 kreditov. Tieto kryštály sú rozmiestnené kade-tade po planéte. Druhý spôsob je hrať o peniaze dve minihry. Obe hry si môžete zahrať v bare.
Keďže perly sú na výmenu za techniku, peniaze vám slúžia na bežné nákupy, ako potraviny na dopĺňanie života, PA1 na zvyšovanie života, veci na opravu vznášadla a taktiež môžete kúpiť aj niektoré perly.



1. Hillys (1)

Lighthouse

Ste Jade, mladé dievča, ktoré vychoval Pey´j, prasačí majiteľ majáku na planéte Hillys. V tomto príbytku žijete s ďalšími súrodencami, čo sú tiež siroty, o ktoré sa Pey´j postaral.
Po úvodnej animácii zaútočia na maják, v ktorom bývate (teda Jade)-zlý DomZ. Jeden ich meteor zasiahne vašich súrodencov a pohltí ich do takých krabicoidných tiel, ktoré na vás zaútočia. Nie je o čom premýšľať, treba ich zachrániť, takže vezmete zo zeme horiacu vetvu a zaútočíte. Prvý boj nie je nič náročné, len zničte každého nepriateľa, aby dieťa, ktoré v sebe drží, mohlo ujsť. Po boji vás stiahnu nejaké chápadlá do diery, ktorú spôsobil ten meteor.
Dole vás omámila podivná potvora. Na pomoc prichádza Pey´j, ktorý vám tiež priniesol vašu bojovú palicu Dai´jo. Keď ste sa už prebrali a máte aj palicu, tak zbadáte, že ste v ohrade z nejakých ostňov. Podržte tlačidlo na útok, tým sa vám nabije energia na silný útok a po uvoľnení tlačidla bude bum-bác, ktoré rozbije ostne. Potom si to bežte vybaviť s týmto nepriateľom. Z oka strieľa útočné lúče a okolo seba necháva tiež občas narásť tie ostne, kvôli ochrane. Máte ho udierať do oka a keď sa chráni, rozbiť tie ostne. No úplne stačí, keď sa k nemu postavíte sprava, aby ste mali čas, kým sa k vám dostane s útočným lúčom a neustále dávajte len silný útok. Nemusíte sa nikam premiestňovať, či nejako útočiť, týmto ho spoľahlivo a bezpečne odrovnáte.
Po boji zostane z nepriateľa len perla, ktorú si vezmite. Potom prídu vojaci z Alpha Section, vaši hrdinskí záchrancovia a oznamujú, že už je to všetko bezpečné. Len vstúpte do lúča prichádzajúceho zhora a ten vás vynesie von.

Po prvom boji v majáku
V úvodnej animačke sa Jade pokúšala zapnúť ochranný štít majáku, no chýbalo im 350 kreditov, ktoré treba zaplatiť, aby mali dostatok energie. Teraz treba nejako zarobiť. Na radu Secunda (Jadein osobný hologram) zistíte, že isté vedecké centrum má záujem o zdokumentovanie všetkých foriem života na planéte a je ochotné za to zaplatiť. Takže si vezmite váš foťák a vydajte sa fotiť všetko živé. Aby ste odskúšali foťák, tak odfoťte najprv taký malý lietajúci hmyz v miestnosti (Adalia Octopunctata), za to sú hneď nejaké kredity. Potom odfoťte súrodencov a psa v majáku a hneď máte dosť na zaplatenie účtu. Secundo pošle 350 kreditov pre Optima Service a váš maják začne opäť chrániť energetický štít.
Fotiť inak môžete ďalej a foťte všetko živé, čo stretnete, lebo za to sú peniažky.
V kuchyni si vezmite Starkos - jedno je na polici a tri v chladničke a jedno v piecke. Na poschodí je Woof, váš pes. Môžete ho odfotiť. Má v papuli Box of K-Bups. Skúste mu ho vziať. Utečie von. Pred majákom ho chvíľu poobháňajte a pravým tlačidlom na neho skočte a zastavte ho. Potom si ho môžete vziať. Otvorte si miestnosť na poschodí a tam si vezmite PA1, pridá vám jedno srdiečko. V susednej miestnosti s fotkami je ďalší Starkos. Ďalšími dverami sa môžete dostať na strechu majáka. Na vyššej strieške sa prechádza Lutra Erecta, ktorého môžete odfotiť, ale až keď získate na foťák zoom. Vyjdite von. Tam môžete odfotiť oranžovú jaštericu a v noci svetlušky, pri strome.
Keď máte všetko hotové, tak vojdite do jaskyne, pred ktorou vás čaká malý robot. Vnútri vojdete do hangára a potom zahnite doprava do Pey´j´s workshop.


Pey´j ´s Workshop

Priblížte sa k Pey´jovi, ktorý opraví počítač na čítane diskov. Tu si môžete prvýkrát uložiť svoju pozíciu a potom ďalej v hre vždy v podobných mašinkách. Pey´j vám povie, že máte ponuku na prácu. Zo stolíka napravo si vezmite Mdisk, ktorý použite v počítači a uvidíte správu od Mr.De Castellaca. Potom choďte za Pey´jom do hangára.


Hangar

Vezmite si z políc dve POD repairy a dve Boost capsules. Potom sa postavte ku generátoru, ktorý je za Pey´jom a začnite ho tlačiť. Pey´j vám príde na pomoc. Keď ho dotlačíte k vznášadlu, tak mu dobijete energiu. Vo vode ešte môžete vyfotiť rybu. Potom nastúpte do vznášadla a vyjdite von z hangára. Inak, fotiť môžete aj zo vznášadla, ak by bolo niečo zaujímavé.


Hyllis, Mammago Garage

Vydajte sa na obhliadku krajiny, no poškodí sa vám vznášadlo. Príde po vás odťahovka a odtiahne vás do garáže (Mammago Garage). Tu si môžete vyfotiť nosorožcov. Za 1 perlu kúpte nový motor. Pri druhom nosorožcovi je stroj, kde vložte vašu perlu a oni vám sami namontujú nový Speedcraft motor. Tiež tu majú na predaj rôzne ďalšie veci, ale zatiaľ vám za pozornosť stojí len Meca Impulser, ktorý zvyšuje život vášmu vznášadlu. Nemusíte ho však hneď kupovať, môžete sa sem kedykoľvek vrátiť.
Keď opustíte Mammago Garage, tak nastane poplach, pretože prichádza ďalší útok DomZ. Na vodu dopadne veľký vodný had. Skúste ho vyfotiť za 2000, inak ho zabite. Najlepšie je dostať sa mu za chvost a stále ho sledovať, aby sa neotočil a pritom nonstop strieľať. Vaše vznášadlo je vybavené zbraňami, takže ho zničte a vezmite si perlu, ktorá po ňom zostane.
Keď je kľud, tak pred Mammago Garage môžete odfotiť ryby, ktoré na chvíľu vyskakujú z vody. Potom sa presuňte do Black Isle. Nemusíte tam ísť hneď a kľudne sa poobzerajte po okolí. Keďže ma však Mr.Castellac pozval, tak som sa tam vybral hneď.



2. Black Isle

Black Isle

Keď vystúpite na Black Isle, tak dobehnite k mužovi v obleku. Je to zamestnanec pána De Castellaca a chce od vás, aby ste vyfotili potvoru DomZ, ktorá sa tu nachádza. Ide o druh Pterolimax a chce, aby ste vyfotili aj samčeka, aj samičku. Jade súhlasí. Kúsok od neho máte možnosť uložiť si pozíciu.
Vydajte sa do jaskyne. Po pár krokoch máte križovatku. Dajte sa najprv napravo. Je tam potrubie, do ktorého vyskočte a vlezte dnu. Tam nájdete Stracos, Boost a tiež nový druh na vyfotenie (Astacus Erectus).
Potom sa vráťte na križovatku a prejdite vedľa. Tam sú dve tlačidlá so šípkami, postavte sa na jedno a povedzte Pey´jovi, nech sa postaví na druhé (preddefinované E), to vám otvorí dvere. Prejdite ďalej.


Ancient Mine

Po vstupe môžete vyfotiť muchu. Tu vám tiež Pey´j povie o svojom vynáleze, tryskových topánkach. Na zemi sú dve tlačidlá. Postavte sa na jedno a povedzte mu, nech skočí na druhé a to vás vyhodí hore, kde sa zachytíte. Vylezte hore a dojdite k žltému koliesku, ktoré stlačte. To spustí dve rampy. Po jednej vybehne Pey´j a po druhej spolu pokračujte ďalej. Všimnite si Evacuation Map. Odfoťte ju, aby ste získali mapu prostredia. Obďaleč na zemi je niečo ako kráter s energetickými balónmi. Je to živé, tak to môžete vyfotiť (Lycoperdon Fugiferus). Za ním sú dve krabice dynamitu. Povedzte Pey´jovi, aby vyskočil. To spôsobí otras a z Fugifera vyletí balón. Vtedy stlačte útok. Na chvíľu sa hra spomalí, aby ste mohli nasmerovať, kam chcete balón odpáliť. Odpáľte dva balóny, každý do krabíc s dynamitom. Za jednou sa otvorí cesta ďalej, za druhou jaskyňa, kde je Boost a dve Strakos. Vezmite si ich a pokračujte cestou ďalej.
Tu máte v ceste niečo veľké, ako divná sasanka. Vyfoťte to (Anemonia Mutabilis). Potom na to zaútočte, vypadnú z toho Materia Crystalsi, za každý, ktorý získate, máte 5 kreditov. Kým to žije, tak sa rozhodne nedotýkajte jeho chápadiel. Pokračujte ďalej do jaskyne naľavo. Tam je zase Fugiferus. Na stene sú kryštály a pred vstupom je vozík s výbušninou. Odpáľte z Fugiferusa dve gule, jednu do kryštálu na stene (druhý rozbite sami) a vypadnú Materia crystalsi a druhú guľu odpáľte do vozíka. Jeho výbuch uvoľní rampu, po ktorej prejdete ďalej.
Za ňou vás napadne Crochax Velox, taká lietajúca potvora. Skúste ju vyfotiť za 1000 kreditov. Potom ju zabite. Napravo je banský vozík. Odtlačte ho dopredu, až k zátarasu. Pey´j vám s tým pomôže. Potom na stene za ním použite žlté koliesko. To spustí malú rampu nad vozík. Vyskočte po vozíku a po nej hore.


Secondary Shaft

Tu vás čaká pár nepriateľov. Nezabudnite si ich predtým, než ich zabijete, vyfotiť. Sú to také medúzy, medúzy s pancierom. Tiež si odfoťte nejakých hadov sasankovitých, ktorí sú na stenách, kam na nich nedočiahnete, ale dovidíte. (Sú to Cyanea Urtica, Alicia Splendens, Pelagia Pachydermis). Po boji sa na konci postavte s Pey´jom na dve tlačidlá so šípkami a to vám otvorí dvere.


Ancient Mine (druhá časť)

Ste v odľahlej časti Ancient Mine Doskočili ste tam cestou zhora. Vedie sem aj priama cesta zo Secondary Shaft, ale tú použijete na návrat. Prehľadajte skrinky; nájdete v nich: Boost, Box of K-Bups a Cutting Piliers, čo je pracovný nástroj pre Pey´ja. Ním bude teraz schopný otvárať ploty z pletiva. Tiež tu máte predajný automat na Starkos a mašinu na ukladanie pozície. Prestrihnite pletivo a vyjdite von. Cestou máte Evacution Map. Ďalej vás čaká na podlahe hromada niečoho, po čom prejdite na druhú stranu, no predtým to odfoťte (Spongus Gluanteus). Oproti vykukuje z ulity Helix Rupestris, tak vyfoťte aj jeho. Potom sa vráťte k Evacution Map a napravo od nej vyskočte a pokračujte cestou hore. Prejdite opäť cez Secondary Shaft a vráťte sa do Ancient Mine.


Ancient Mine (prvá časť)

Keď prejdete prvou rampou nižšie, tak si naľavo všimnite časť uzavretú pletivom, kam ste sa predtým nemohli dostať. Teraz to už ide, tak povedzte Pey´jovi, nech vám otvorí. Za nimi máte automat na Starkos, no tiež už môžete kúpiť PA1, ktoré vám zvýši život. Potom prejdite ďalej. Dieru prekonajte po drevenom tráme napravo pri stene. Na druhú stranu sa Pey´j za vami nedostane. Vybehnite hore, k vrcholu rampy. Pri nej je vozík s výbušninou. Dotlačte ho na okraj. Potom zbehnite kúsok nižšie k Fugiferusu a nechajte Pey´ja použiť super skok a odrazte energetickú guľu do vozíka s výbušninou. Výbuch uvoľní rampu, po ktorej Pey´j pribehne za vami. Na stene naľavo, nad priepasťou je modrý kryštál. Odpáľte jednu guľu aj do neho a Materia crystali sa vysypú k vám. Než budete pokračovať, vybehnite ešte po rampe, ktorú ste spustili pre Pey´ja a na jej konci môžete za skalami vyfotiť Amoeba Polypodia.
Potom sa postavte na jedno z dvoch tlačidiel za vami a nechajte Pey´ja, nech skočí na druhé. Tak ako na začiatku, aj teraz vás to vyhodí hore. Prelezte na druhú stranu. Tam mu tlačidlom otvorte dvere. Môžete sa tu Savenúť. Nech vám Pey´j uvoľní pletivo a môžete ním prejsť ďalej.
Než sa však vydáte do ďalšej lokácie, tak si všimnite malý prístroj so symbolom blesku. Kopnite do neho a na chvíľu sa zhasne svetlo. To využite, lebo sa nad vami objaví svietiaci Planaria Rupestris.


Main Shaft

Budú tu na vás útočiť Palinurus Rupestries, také prerastené, dvojnohé potvory s klepetami. Okrem nich tu tiež môžete vyfotiť lietajúce ryby (Nautilus Fluoreus). Po druhom boji použite žlté koliesko na stene. Spustí vedľa vás drevenú plošinu, po ktorej vyskočte hore. Prejdite chodbou, kde likvidujte tie prísavné sasanky. Jedna vám bude brániť v prechode celým telom. Tam nech Pey´j použije svoje Jet boots a udupe ju, aby ste mohli po nej prejsť. Keď dorazíte na poslednú plošinu, tak si všimnite dve malé pohybujúce sa tyčinky napravo. Upozorní vás na ne aj Pey´j. Odfoťte ich tak, aby boli na obrázku obe. Potom ten obrázok pošlite Mistrovi De Castellacovi. Tým je práca pre neho hotová, no teraz ešte musíte zabiť potvoru Pterolimax Gigantea. Tiež sa ju môžete pokúsiť odfotiť (3000 kreditov).
Poraziť ju môžete jediným spôsobom. Na ploche, kde bojujete, sú diery, z ktorých vykúka. Vždy, keď vykukne, použite Pey´jov super skok. On jej skočí na hlavu, čo ju na chvíľu omráči. Potom ju bite, kým sa nepreberie. Jej útok spočíva v pľutí nejakej energie. Neskôr, keď ju trochu pobijete, sa občas naštve, vyletí nad vás, bude krúžiť a chŕliť oheň, no po chvíli sa opäť vráti a bude vykukovať z dier. Tiež sa občas stane, že jej prídu na pomoc slabší protivníci. Vy ju porazte Pey´jovým dupaním a udieraním palicou. Keď ho porazíte, získate z neho ďalšiu perlu.
Potom za vami priletí šofér pána Castellaca. Prešli ste testom a prezradí vám pravdu. Žiadny Castellac nie je. Tento chlapík sa volá Hahn a je to člen IRIS, rebelskej organizácie. Prezradí vám, že Alpha Section v skutočnosti nebojuje proti DoomZ, no v skutočnosti je s nimi spojená. Ak sa k nim chcete pridať, tak sa máte ukázať v Akuda Bare. A tiež vám dá odmenu 3000 kreditov.


Black Isle

Počas rozhovoru vás Hahn previezol vo svojom taxíku opäť ku vstupu na ostrov. Teraz sa vydajte doprava k vodopádu a vlezte do potrubia. Už ste tam mohli ísť predtým, no v ceste ďalej vám vadila mreža. Teraz ju už bude Pey´j schopný odstrániť, tak sa choďte za ňu pozrieť. Na konci cesty si najprv odfoťte červa v diere v stene oproti (Papilio Pilosus) a potom skočte dole, na plošinu pod vami. Je tam PA1.
Potom, ak už nič nechcete na ostrove, tak naskočte na vznášadlo a choďte do Pedestrian District.



3. Hillys (2)

Pedestrian District

Na ulici môžete vyfotiť mrožieho a vtáčieho človeka (Walrus Sapiens, Aquilus Sapiens). Vtáčí muž je v novinovom stánku, a môžete si od neho nechať posielať maily so správami The Hillyan World - propaganda vlády za 50 kreditov.
Oproti vtáčiemu mužovi sú dvere, do ktorých vojdite. Z vchodu sa nedostanete ďalej, kvôli ochranným lúčom, no môžete na zemi vyfotiť pavúka (Arachnis Viridis)
Obchodníčka Nouri má na predaj zopár vecí, vrátane perly a PA1.


Akuda Bar, Iris Den

Potom zájdite do Akuda Baru. Tam vyfoťte barmana s býčou hlavou (Taurus Sapiens) a medzi hosťami žraločích mužov (Carcharodon Sapiens).
Žralok Rufus sedí pri stole so Seven a rozprávajú sa. Na stole má list s kódom od dverí. Prezrite si ho z istej vzdialenosti, lebo keď sa veľmi priblížite, tak ho Rufus zakryje rukou. Keď ho zistíte, tak choďte na poschodie do stredných dverí, otvorte si ich a v skrini nájdete Perlu a tri Boosty.
V prvej miestnosti na poschodí je kozľací muž. Oslovte ho. Je nešťastný, lebo mu odviedli rodinu. Dá vám papier s kódom. No k tomu až neskôr.
Pri hracom stole je žralok Francis. Môžete si s ním zahrať hru o peniaze. Rozhodne si s ním však zahrajte o perlu. Vklad je 1000 kreditov. Ak prehráte, nevadí. Dajte Load a skúste to znova. Podstatou hry je odraziť všetky žetóny na súperovu polovicu stola. Keď vyhráte, je perla vaša. Tiež si s ním môžete zahrať o peniaze. Vyhrajte perlu a choďte na poschodie.
Na poschodí oslovte Peepersa, chlapíka s čiernymi okuliarmi. Povedzte mu heslo a on vám ponúkne hru. Musíte uhádnuť, pod ktorou miskou je gulička. Toto nie je ťažké. Keď to uhádnete, dá vám kartu s heslom. Použite ju na tretie dvere a vojdite. Inak môžete si tú jeho hru zahrať aj o peniaze. Keď vojdete, postavte sa do skrine a zvoľte možnosť použiť. Tajným prechodom sa dostanete do skrýše skupiny IRIS. Tam zbehnite dole a zoznámite sa s členmi skupiny. Majú pre vás úlohu. Treba zistiť, čo sa stalo s ich agentom, ktorý pátral vo Fabrike Nutripils (Factory). No podstatné je vyfotiť, čo sa tam skutočne deje, aby ste mohli ľuďom ukázať pravdu. Po rozhovore si vezmite Mdisk, na ktorom sú posledné hlásenia agenta Double H. Tiež si môžete odfotiť Mei, členku odboja (Felis Sapiens). Tiež vám dali City Pass, priepustku, s ktorou sa dostanete do zadnej časti Pedestrian District, kam by vás inak vojaci nepustili. Pri odchode sa vás ešte Hahn spýta na vaše krycie meno - Shauni. (Inak, slovo Shauni použil prvý boss, s ktorým ste sa v hre stretli.)


Ming-Tzu´s Shop

Potom vybehnite opäť do ulíc a choďte do zadnej časti s priepustkou. Vojdite do obchodu mrožieho muža menom Ming-Tzu. Má na predaj Animal Detector, Pearl Detector, PA1 a iné veci. No tiež má perlu. Okrem toho mu tiež povedzte heslo IRIS. Otvorí vám zadné dvere. Tam si vezmite dva Mdisky. Tiež mu môžete povedať, že máte záujem o správy, ktoré vydáva IRIS a budú vám ich posielať mailom. U neho si tiež odfoťte jeho rybku v akváriu (Koi Kumonryu).
Keď ste už v meste, tak než sa pustíte ďalej, tak sa môžete staviť na jednom mieste, kde majú perlu.


Transit

Naľavo od Ming-Tzu´s Shopu sú malé schody vedúce k dverám. Prejdite nimi a tam popod a ponad ochranné lúče. Za nimi je krabica. Rozbite ju a máte pár Materia kryštálov. Pri stene je skriňa, za ktorou vidíte dieru. Odtlačte skriňu a prejdite dierou. Ste vo veľkej hale, kde je množstvo bežiacich pásov. Na jednej z plošín je perla. Aby ste sa tam dostali, musíte popreskakovať po pásoch. Jednoducho, keď ste na páse, tak nájdite pri ňom drevenú plošinku a z nej skočte na pás pod ňou. Vyvezte sa vyššie a zopakujte skok z plošinky. Na niektorých pásoch sú laserové lúče. Keď sú červené, tak sa prejsť nedajú. Keď sú žlté, tak ich môžete buď podliezť, alebo preskočiť. Na iných sa pohybujú sudy. Tam máte viac plošiniek, no len jednu, z ktorej sa dá skočiť. Tie ostatné slúžia na to, aby ste sa vyhli idúcemu sudu a kým pôjde ďalší, aby ste prebehli časť pásu. Nemáte kam zablúdiť, lebo naspäť sa ísť nedá, vždy len ďalej. Keď dorazíte k väčšej plošine s dvoma krabicami Materia kryštálov, tak tam skočte. Na vrchu je perla. Za perlou je pás, na ktorý naskočte. Odvezie vás priamo nad vstupnú miestnosť, kde vás čaká Pey´j. Zoskočte dole a vyjdite von.


Races 1 a 2

Keďže je to neďaleko a máte peniaze a už časť hry za sebou, čo tak ísť si zazávodiť. V tejto lokácii sú dve pretekárske dráhy. Samozrejme 1 a 2. Za víťazstvo na každej z nich získate perlu a 1000 kreditov a to už stojí za to. Takže keď získate dve perly a 2000 kreditov, tak sa vydajte do Hillys pri vašom majáku.


Looter´s Cavern 1

Naľavo od majáka, keď ste k nemu chrbtom, je pláž, na ktorú sa môžete normálne dostať s vaším vznášadlom. Je na nej aj jaskyňa. Vstúpte do nej. Po pár metroch prídu Lootersi, vezmú vám 100 kreditov a začnú utekať. Prenasledujte ich. Ako utekajú, tak každé dvere, cez ktoré prejdú, nechajú zatvoriť. Nezatvárajú sa rýchlo, no ak ste vy dosť pomalý a oni majú náskok, tak vám dvere zavrú úplne a skončili ste. Takže buďte rýchly a sledujte ich. Vyhýbajte sa všetkým červeným laserovým lúčom, ktoré vás aj zraňujú, aj spomaľujú. Keď sa s nimi dostanete do malej jaskyne, tak vám Pey´j povie: páľte. Tak ich rozstrieľajte na kusy a získate Perlu. Potom choďte do Mammago garage, už v rámci questu, ktorý vás čaká.


Mammago Garage

Určite sa vám už predtým stalo, že ste zašli do niektorých častí Hillysu a strážne stroje vaše vznášadlo preniesli preč, pretože tam bol zakázaný prístup. Takýto stroj stráži aj vstup do Factory, kam sa chcete dostať. Takže si v Mammago Garage kúpte za 5 perál Neutralizing Cannon a s ním ich zlikvidujete.


Vorax´s Lair

Táto jaskyňa je na pláži za Mammago Garage. Vstúpte dnu. Otvorte stojan a vezmite si z neho PA1 a dva Boosty. Tiež tu odfoťte žaby (Bufo Erectus). Prejdite ďalej, Pey´j nech vylomí mreže a obďaleč likvidujte nepriateľov. Budú sa objavovať, kým nespravíte dve veci. Za prvé, použiť Pey´jov skok, a odpálkujte jedného nepriateľa do zdvihnutej rampy, aby ju zhodil. Za druhé, odpálkujte ďalších dvoch, každého do jednej skupiny kryštálov, ktoré sú na stenách. Keď je po nich, tak prejdite po rampe ďalej. Tam zlikvidujte ďalších nepriateľov. Keď je po sasankách, tak opäť použite jeho skok, aby vám vyrazil energetický balón z Fugiferusa a odrazte dva, každý do jednej zdvihnutej rampy. Za tou naľavo to zopakujte a odrazte balón do rampy č.3 oproti a jeden do kryštálu na stene. Po tej rampe napravo prejdite a ďalej prejdite po rampe č.3, čo ste spustili naposledy.
Potom skočte ešte do Looter´s Cavern 2.


Looter´s Cavern 2

Za Mammago Garage, popri Vorax´s Lair sa dostanete do ďalšej zakázanej zóny. Keďže už by ste mali mať kúpený Neutralizing Canon, tak ním zlikvidujte automatického, strážneho droida, ktorý by vás inak do tejto oblasti nepustil. Keď je po ňom, tak na vode rozstrieľajte pár krabíc a vezmite si z nich Materia Crystaly. Na pláži napravo je jaskyňa. Je to Looter´s Cavern 2. Vnútri vás čaká to isté, čo v Looter´s Cavern 1, len samozrejme, bude to tu trochu ťažšie. Ponaháňajte Looterské auto a na konci ho zničte a vezmite si Perlu.
Teraz ste si prezreli väčšinu voľných vecí, takže sa vydajte do Factory. Pred vchodom zničte Neutralizing Canonom strážneho droida a vojdite dnu.



4. Nutripils Factory

Factory Entrance

Vyskáčte hore a pobite pár nepriateľov. Potom skočte do vstupného otvoru a tam odfoťte červený kód. Ten automaticky pošlete guvernérke. Tá ho dekóduje a pošle vám len výsledný vstupný kód. Zadajte ho a môžete vojsť.


Elevator Room

Po vstupe nech Pey´j nastrihne pletivo, vy ho potom vykopnite. Za ním odfoťte krysy a zabite ich. Napravo preskočte a podlezte červené laserové lúče a v miestnosti za nimi ich vypnite tlačidlom na stene. Je tu veľká krabica. Odtlačte ju s Pey´jom pred elektrický výboj, ktorý vám bráni v ceste. Potom ju zatlačte do neho. Teraz môžete vyliezť na krabicu a prejsť na druhú stranu. Tu máte možnosť save. Pozrite sa na motor výťahu a spýtajte sa Pey´ja (E), či by to vedel opraviť. Pozrie sa na to, no potrebuje poistku. Prejdite cez dvere s nápisom Laboratory. V chodbe pod vami (West Wing) si otvorte ďalšie dvere napravo a vstúpte.


Laboratory

Hneď na začiatku vám zase bránia v prechode dve cievky s elektrickým výbojom. V miestnosti máte dve veľké kapsule. Odtlačte každú k jednej cievke. K pravej sprava, k ľavej zľava. Tým preskočí výboj na tie kapsule a vy môžete prejsť. Na mŕtvole kravy si všimnite malého komára, vyfoťte ho (Aedes Raymanis, 800). Na konci miestnosti stlačte tlačidlo a otvorí sa schránka. Vybehne z nej krysa, no podstatné je, že vnútri je perla. Potom len vybehnite von z laboratórií.


West Wing

Otvorte dvere s nápisom Service Elevator. Vyhrnie sa na vás kopa malých a veľmi nepríjemných robotov. Pobite ich a nastúpte do výťahu. Keďže je to hyper moderný výťah, má tlačidlo len vonku, takže povedzte Pey´jovi, aby vás odoslal hore. Na poschodí prejdite k dverám, ktoré sú zase blokované energetickým výbojom medzi dvoma cievkami. Napadne vás tu robot. Zatlačte ho k cievke. Výboj ho zasiahne a výbuch zničí aj robota, aj cievku. Môžete prejsť. Tam narazíte na agenta Double H, ktorého drží nejaký DomZ. Odfoťte zajatého agenta a fotku pošlete IRIS. Potom na stroji v rohu odfoťte kód. Ten pošlete guvernérke, ktorá vám vzápätí pošle vstupný kód. Použite ho na ten stroj. Otvorí sa schránka. Vezmite si odtiaľ Gyrodisk Launcher. Potom s ním strieľajte do oka, z ktorého šľahajú lúče na agenta. Tým zničíte stroj a zachránite agenta. Vezmite si Perlu, ktorá zostala v stroji. Potom sa postavte k mrežiam a požiadajte agenta o pomoc (E). Rozrazí mreže a šikovník spadne dole. Vy tade prejdite a po potrubí sa dostaňte až naspäť do Elevator Room.


Elevator Room (boss)

Keď sa sem teraz vrátite, napadne vás boss, ktorý chytí Pey´ja. (Jeho fotka je za 3500). Najprv na neho zaútočte palicou. Potom odskočí na vyvýšené miesto a bude po vás strieľať. Streľte mu Gyrodiskom do oka. Zoskočí dole. Nepribližujte sa k nemu. Streľte mu aj tu gyrodiskom do oka. Na chvíľu ho to oslepí. Pribehnite a bite ho, než znova odskočí. Toto opakujte, kým nepadne. Potom sa vráťte k vášmu vznášadlu. Nastúpte a prejdite tunelom vpredu. Dostanete sa na spodok Elevator Roomu, kde si vezmite perlu, ktorá zostala po nepriateľovi. Po boji tiež dostanete správu od IRIS, že Double H je v poriadku.
Potom choďte do Electrical closet.


Electrical Closet

Prebehnite pomedzi drôty so sršiacou energiou. V miestnosti s nimi máte tlačidlo pri dverách, no nemá energiu. Všimnite si hore, nad vami, energetickú tyč, na ktorej je krysa. Vystreľte do nej z Gyrodisku a otočte ju tak nad tlačidlo. Teraz má energiu, tak ho stlačte. Za dverami je veľký generátor. Za ním je prístupová karta. Skúste ju vziať. Jej držiak sa zmení na robota. Poraziť ho je úplne jednoduché. Dobehnite pred energetický výboj medzi dvoma cievkami. Keď tam príde robot, tak použite Pey´jov skok a keď to robota nadhodí, tak ho odrazte do výboja. To zničí aj jeho, aj cievky. Zo zvyškov robota si vezmite kartu (Triangular Key) a spoza cievok PA1.
Potom sa vydajte k prednej strane generátora. Zaútočia na vás roboti. Tých už je ťažšie poraziť. Využívajte Jet-Boots. Keď je po nich, tak na prednej strane generátora použite kartu, čo ste získali z robota. Na chvíľu to generátor vypne. To využite na to, aby ste z neho vzali dve poistky. Vráťte sa do Elevator Room.


Elevator Room (oprava výťahu)

Teraz opäť pošlite Pey´ja opraviť výťah a vy založte do otvoru napravo poistku. Vraj by to už malo fungovať, no potrebuje to ešte energiu. Všimnite si, že kábel, ktorý vychádza od poistky, je pretrhnutý. Prestreľte Gyrodiskom to, čím je upevnený k stropu. Stačí najkrajnejší úchyt pri mieste pretrhnutia. Kábel spadne na energetickú cievku a energia je zabezpečená. Nastúpte a vyvezte sa.


Upper Hall

Dojdite pred veľké vráta. Na oboch stranách je jedno tlačidlo. Postavte sa k jednému a povedzte Pey´jovi, aby stlačil druhé. Stlačte ich naraz a otvoria sa. Za nimi vás napadnú DomZ. Odfoťte ich a zabite. Potom vylezte po krabici hore, na rúru. Tam sami vykopnite mriežku a prejdite ďalej.


X-Ray Verification (vrchná časť)

Prejdite po plošine, na ktorej ste. V prvej miestnosti je pod vami dopravný pás, voziaci nejaké krabice. Na pravej strane si všimnite rontgen s obrázkom kostry. Tá tam je len vtedy, keď je pod ním krabica. Odfoťte ho a pošlite do IRIS. Potom prejdite do ďalšej miestnosti. Tam zoskočte na rampu pod vami. V tej, z ktorej zoskakujete, je zamrežovaná diera. Za mrežami je nový druh krysy, ktorú odfoťte. Potom sa vráťte do Upper Hall. Prepadnú tam Pey´ja a unesú. Poberte si zo zeme jeho PA1. Potom dotlačte krabicu, ktorú zrútili pri boji a dotlačte ju k dverám pod okienko. Potom na ňu vylezte a cez okienko streľte Gyrodiskom do otváracieho panelu na stene. Za dverami si môžete pozrieť rozlúčkový disk od Pey´ja a uložiť si pozíciu.
Pred laserovou bariérou je v stene mriežka. Vylomte ju a prejdite ňou.


Shipping Room

Tu sú na stráži vojaci z Alpha Section. Nemáte šancu ich poraziť v rovnom boji. No všimnite si, že každý má na chrbte žltú nádrž. Väčšinou sú na stráži po dvaja, tak sa priplížte odzadu a streľte jednému do nádrže. Druhý ho pribehne skontrolovať a tak streľte do nádrže aj jemu. Potom, kým im uniká z nádrží plyn, tak k nim dobehnite a nakopnite ich. To ich zničí. Ak nič nespravíte, tak sa im nádrže po chvíli napravia. Ak vám táto finta nevyjde a začnú na vás útočiť, tak sa bežte schovať. Popri ceste budete nachádzať diery do kanála. Stačí sa tam schovať a počkať, kým skončí poplach. Potom pokračovať.
No nemusíte to robiť takto. Dá sa to prejsť aj potichu a nerobiť zbytočný rozruch.
Prejdite až von z kanála. Cestou stretnete Double H Keď vyjdete von, tak po úzkej rímse prejdite k dvom vojakom Buď ich zlikvidujte, alebo prejdite pomedzi nich. V ďalšej miestnosti sú zase dvaja a ďalej v chodbe je jeden pochôdzkár. Kľudne môžete zohnutý prejsť popri tých stojacich. A tí dvaja, čo sa hýbu..., pri prvom buďte zohnutý za múrikom, neuvidí vás a keď sa otočí chrbtom, prejdite. U druhého si počkajte za stenou a keď sa otočí, tak choďte pomaly za ním a na konci odbočte do dverí. Za týmito dverami už narazíte na Double H. V ceste ďalej mu bráni oheň. Pod troma plameňmi sú tri tlačidlá. Postláčajte ich, ale rýchlo, lebo oheň, čo zahasíte, sa o chvíľu rozhorí. Potom, keď agent prejde na druhú stranu, si tu uložte pozíciu. Potom mu povedzte, nech vám otvorí. Stlačí tlačidlo a vy prebehnite cez chodbu, skôr než sa blokovacie lúče objavia znova.
V ďalšej miestnosti je za rohom strážca. Na boku môžete vyliezť hore, prejsť po plošine a zoskočiť za ním. Teraz ho v pohode môžete doraziť, alebo nechať tak a pokračovať. V ďalšej miestnosti sú zase dvaja. Jeden stojí naboku a otáča sa dookola. Priplazte sa k nemu, popred múrik. Len čo sa otočí vhodne, tak sa preplazte do chodby pred vami. Teraz môžete pokračovať.
Ak sa však rozhodnete zabiť práve týchto dvoch, má to väčšie výhody, než zabíjať iných vojakov. Títo strážia schránku, v ktorej nájdete Set of PODs, PA1 a Box of K-Bups - všetko skvelé veci.


X-Ray Verification (spodná časť)

Len čo vojdete, tak vypnite laserovú ochranu pred vami. Za ňou je cesta do Upper Hall, k miestu, kde uniesli Pey´ja a kde si môžete uložiť pozíciu. Inak tu máte dopravný pás, po ktorom chodia krabice. Musíte urobiť len jedno. Prejsť halou tak, aby medzi vami a zrakom vojaka za pásom bola vždy krabica. Prejdite na koniec dopravníka. Za ním je vojak, ktorého sa už môžete zbaviť. Preplížte sa dozadu a bum. Než tu spravíte viac, tak sa vydajte pomedzi naskladané krabice do Closet.


Closet

Prebehnite do jedinej miestnosti. Pozor na krysy. Tam otvorte skrinku. Je prázdna, ale niečo tam je. Keď na to zamierite, nájdete stopy po Blabere, vzácnom hmyze (Blabera Gregaria). Položte do skrinky jedno vaše Starkos (inak, je tu aj automat na Starkos a K-Bups). Vzápätí na to vyštartuje pár mravcov a odnesú ho do svojej diery. Musíte ich stihnúť vyfotiť naozaj rýchlo, inak prídete o Starkos a budete tam musieť dať ďalší, ak ich teda chcete vyfotiť (ich hodnota je 700).
V tejto istej miestnosti vylezte po krabiciach hore a na mriežkach nad vami odstreľte Gyrodiskom zámku. Potom vyskočte hore a prejdite ďalej. Ste v Upper Halls, v horných častiach. Sú tu dve mreže, ktoré môžete vyvaliť a zoskočiť dole. No to teraz nepotrebujete. Dôvod, prečo som vás sem posielal, je to, že sú tu na zemi dve Box of K-Bups. Keď ich vezmete, tak sa vráťte do Closet.
Vybehnite na chodbu a tam tiež povyskakujte po krabiciach. Hore máte voľnú cestu do ďalšej lokácie.


Nutripils Vat

Vyleziete pred veľkým strojom. Napravo je tlačidlo. Stlačte ho, to vyláka strážcu. Vy si zatiaľ obíďte stroj zľava. Teraz buď môžete pokračovať v ceste, alebo odzadu zabiť strážcu. Ak ste to nespravili už v Pedestrian District, tak vyfoťte na zemi pavúkov. Pri nich si zo skrinky zoberte Pey´jove topánky (na ich podrážkach si všimnite kódy, tie sa hodia neskôr) a Starkos. Pri skrinke tiež stlačte tlačidlo na stene a vysunie sa vám Mdisk (Surveillance Camera). Zobrať. V susednej miestnosti vás napadnú dva roboty. V oboch miestnostiach sú cievky s energetickým výbojom. Tak jedného robota dotlačte do jednej a druhého k druhej a tak sa zbavíte aj robotov, aj cievok. Jedna cesta vedie do Computer Room a druhá do Routing.


Computer Room

Tu si len vezmite druhý Mdisk (Hillyan Army Databank). Tiež si tu uložte pozíciu.


Routing

Vyhýbať sa lúčom už je pre vás hračka, tak sa dostaňte k mostu. Stlačte tlačidlo vo vchode a otvoria sa dvere. Prejdite nimi, než sa zavrú. Za ďalšími lúčmi buďte prikrčený. Na plošine je vojak. Sledujte ho a keď je chrbtom, tak prejdite najprv k múriku, potom do chodby pod ním. Keď vyleziete z chodby, vyskočte na plošinu. Ste za ním, tak to využite a zbavte sa ho. Potom vstúpte do vlečného lúča. Vyvezie vás o poschodie vyššie. V najbližšej miestnosti sú dvaja vojaci, ktorých sa zbaviť je úplne jednoduché. Potom sa dostanete do haly, kde sú traja vojaci a to už je ťažšie ich dostať. Tu je naozaj jednoduchšie to prejsť potichu. V strede haly je dopravný pás, po ktorom chodia krabice. Schovajte sa za jednu takúto krabicu a kráčajte zároveň s ňou, aby vás vojak za lasermi nevidel. Na konci krabica zastane a bude zdvihnutá. Len čo zastane, tak na ňu vyskočte a zachyťte sa okraja. Ak ste sa až ku krabici priplížili, tak si vás nik nevšimol a tak to aj zostane. Stroj vás zdvihne aj s krabicou a prenesie nad ďalší dopravný pás. Zoskočte dole.


Control Room

Vyhnite sa elektrickej obrane a naľavo si uložte pozíciu. Za strojom prejdite po rímse popod okno, za ktorým je prvý vojak bez masky. No z tejto pozície ho nemôžete odfotiť. Prejdite, kým sa dá. Oproti vám je na stene tlačidlo. Streľte do neho Gyrodisk. Príde k vám plošina. Postavte sa na ňu, opäť streľte do tlačidla, aby sa s vami preniesla na druhú stranu a nezabudnite sa zohnúť, kvôli výboju. Tam podlezte do vedľajšej miestnosti. Tam je vojak, ktorého ľahko zlikvidujete. Za ním prejdite cez laserove lúče, ktoré sa síce pohybujú, ale dá sa to jednoducho stihnúť. Za nimi vás čaká Double H. Chce, aby ste odfotili toho vojaka. Samozrejme, veď kvôli tomu sme tu. Stadeto máte na neho dobrý výhľad a vidíte, že to už nie je človek, ale že je ovládaný DomZmi.
Potom prejdite chodbou vedľa agenta. Za ňou je miestnosť s dvoma vojakmi. Tých len tak neobídete, tak ich zlikvidujte. Najprv streľte do nádrže toho vzdialenejšieho a potom aj toho, čo sa priblíži. V druhej miestnosti je len jeden vojak, tak ho kľudne zlikvidujte. V tretej sú opäť dvaja. Dostať týchto dvoch je trochu ťažšie, ale nie ťažké, takže sa do toho dajte. Keď je po nich, tak si dole vezmite zo skrinky prístupovú kartu (Square Key). Ňou deaktivujte laserovú obranu a opustite miestnosť,aj lokáciu.


Routing, X-Ray Verification

Vrátili ste sa do Routingu. Ste oproti zavretým dverám. Teraz, keď už máte prístupovú kartu, tak ich otvorte a vojdite. Za nimi ste v X-Ray Verification. Deaktivujte aj tu laserovú bariéru a za ňou zabite vojaka, ak ste to už neurobili (alebo ho obíďte). Na stene je kód. Odfoťte ho a odošlite. Za chvíľu vám príde jeho dekódovaná forma, ktorú použite v počítači pod ním a prejdite dverami.


Loading Dock

Vstúpte do haly a zamierte objektív pred seba. Uvidíte, ako odvážajú Pey´ja. Potom na vás zaútočí ďalší DomZ Boss. Príde vám na pomoc už aj agent Double H. Boss je dvojnohá potvora s perlou vnútri. Použite agentov útok hlavou (E) na jednu nohu a vy udrite do druhej. Vtedy potvora spadne (nezabudnite odskočiť, aby vás pri páde nezadlávila). Bežte pred ňou a Gyrodiskom strieľajte do perly. Po zásahu sa opäť postaví. Toto opakujte, kým nepadne. Po boji si vezmite Perlu. Potom prejdite cez prechod, kde mŕtvy boss zničil energetické cievky. Tam si vezmite PA1, privolajte výťah a uložte pozíciu.


West Wing, Elevator Room, Factory Entrance (odchod z Factory)

Keď sa zveziete výťahom, ste vo West Wing. Len vybehnite schodmi do Elevator Room. Stade odíďte tak, ako ste prišli s Pey´jom, cez krabicu a tunel. Keď sa vrátite do Factory Entrance, tak choďte k mrežiam, ktoré predtým Pey´j nevedel otvoriť. Požiadajte Double H a on ich vyrazí. Vnútri si môžete kúpiť dve Boost a Box of K-Bups. Tiež je tam poškodený stroj, do ktorého vložte poistku. (Keď ste potrebovali jednu do výťahu, tak ste z generátora vzali dve). Zasadením poistky ste otvorili dvere a môžete opustiť Factory.
No pri odchode príde agentovi zle. Z toho, ako ho mučili, mu niečo je a cíti, že ak ho nedoveziete k IRIS za 4.30, tak to neprežije. Vydajte sa teda o stošesť do Pedestrian District a ...., však viete kam. Vonku, pred fabrikou ešte zničte strážneho droida a preč pomedzi míny.



5. Hillys (3)

Pedestrian District, Shan

Rebeli zachránia agenta, ktorý je teraz vašim parťákom. Za odmenu dostanete 5 perál. Poďte si pozbierať ďalšie.
Keď ste tu boli predtým, tak vám kozí muž v prvej miestnosti na poschodí v Akuda Bar dal kartu (Alpha Section Ticket) s kódom (ak nie, tak si po ňu skočte teraz). Potom choďte na námestie a nad obchodom, kde predáva Nouri, sú dvere. Vojdite dnu (lokácia Shan). Pobite pár krýs a na skrinku použite kód z lístka. Získate tak Perlu.
Po ďalšiu perlu skočte k Nouri, má na predaj jednu opäť za 3000.
Zájdite aj za Ming-Tzuom. Ten má tiež znova perlu za 3999. Už u neho kúpte aj detektor perál, ak ste to nespravili predtým. Rovnako mu povezte heslo a otvorí vám prechod do zadnej časti. Predtým ste tu vzali dva Mdisky. Teraz si tu vezmite jeden nový.


Alpha Sections und Quarters (v Pedestrian District)

Choďte pred Akuda Bar. Oproti vchodu, naľavo od podchodu z ulice, sú dvere, ktoré sa vám teraz otvoria. Vnútri je krabica s Materia Crystalmi. Odtlačte veľkú bedňu pri stene. Nedá sa odtlačiť úplne, tak odkryje len časť prechodu za ňou, takže sa tade prepcháte len vy. No čo už, vstúpte.
Na konci cesty musíte pozoskakovať úplne dole, no sťažuje to ochranný systém. Prvýkrát, keď sa zachytíte, je to ľahké. Počkajte, kým sa lasery vypnú, skočte a prebehnite na kraj. Pod touto plošinou je to už ťažšie. Lúče sa nevypínajú, len sa premiestňujú. Keď budú v takej pozícii, že bude voľná plocha pod vami, tak zoskočte a na bezpečný kraj preskočte ponad lúče. Nižšie sú dva otáčavé lúče. Na každej strane ochodze máte malú prekážku, ktorá bráni lúčom, aby vás zasiahli. Tu si jednoducho počkajte, kým sa otočia a prejdite za ďalšiu prekážku. Zase počkajte a tak postupujte, až kým nebudete na konci, kde sa rýchlo zachyťte okraja. Nižšie je len jeden pár lúčov, tak počkajte, kým zhasnú, vlezte medzi ne, opäť počkajte a prejdite ďalej. Poniže musíte prejsť po úzkej rímse. Keď na ňu vyjdete, tak spoza vás vyštartuje lúč, ktorý pôjde za vami. Ide pomaly, tak sa to dá stihnúť. Postupujte k nepohyblivým lúčom, ktoré na chvíľu zhasínajú. Túto chvíľu využite a prejdite ďalej. Toto zopakujte dvakrát a ste v bezpečí na druhej strane. Ďalej sú pod vami tri plošiny a ponad každú prechádza jeden lúč. Počkajte si, kým bude lúč na opačnej strane a zoskočte. Keď pôjde oproti vám, tak ho preskočte a zachyťte sa okraja. Toto spravte trikrát a zoskočte dole na sklo, pod ktorým sú už vojaci.
Tu prejdite malým tunelom a zhupnite sa dole na podlažie s vojakmi. Preskočte modré lúče a v miniscénke uvidíte obranné vežičky. Neútočia na vás, no keď vyvoláte poplach, tak vás hneď zabijú na prvú ranu a odznova. Preto tu nedoporučujem zabíjať žiadneho vojaka.
V miestnosti pred vami sú dvaja vojaci a chodia dookola. Ochranné lúče sa vypínajú len pred nimi. Prejdite si, keď vojak zájde za roh, pred krabicu, za ktorou vás nezbadajú. Odtiaľ si vystriehnite a keď pôjde ďalší vojak, tak sa plížte za ním, tesne za ním. Na druhej strane vyskočte do otvoru v stene a tade pokračujte. Tu vo ventilácii dôjdite až na koniec Cez dieru v okne sa pozrite von a Gyrodiskom streľte do tlačidla. Potom sa vráťte kúsok naspäť, tu môžete vyliezť von. Tiež tu streľte do tlačidla, tým ste vypli ochranné lúče. Zoskočte dole a vezmite si tri perly. Prejdite dverami.
Tu je len jeden vojak, tak ho kľudne zlikvidujte. Je to potrebné, lebo sa budete musieť ponáhľať a nebude čas sa mu vyhýbať. Podlezte lúč a naľavo stlačte tlačidlo. Potom ich podlezte naspäť, lebo ste ním otvorili dvere, hneď vedľa tých, ktorými ste prišli. Tie sa pomaly zatvárajú, tak sa neflákajte.
Za dverami sa preplazte za krabicu. Výťah sa s vami pohne hore. Presuňte sa pred krabicu oproti. Proste nesmú vás zbadať vojaci, no ich polohy sa menia. To, kde vás čaká vojak, zistíte podľa svetelných bodov na stene. Vždy nad nimi je chodba s vojakom, tak sa snažte schovať za krabice tak, aby vás nezbadali. Snažte sa dostať za krabicu, ktorá je bližšie k obrazovke. Jeden vojak totiž po pár poschodiach nastúpi na výťah. Hore z neho vystúpi. Robte si s ním, čo chcete, lebo naľavo, nad krabicou už máte východ. Prejdite tade, vyrazte mreže a zoskočte. Tu vás už čaká Double H. Vypnite lúče a vyjdite von (ešte si tu vezmite Box of K-Bups). Vychádzate z dverí oproti vtáčiemu mužovi v novinovom stánku, takže aj záhada týchto dverí je vyriešená.
Potom choďte do prvej časti mesta, kde vystúpite zo vznášadla. Sú tam jedny dvere, ktoré môže Double H vyraziť. Tak ho o to požiadajte (E) a vstúpte.


Alpha Section Warehouse

Prejdite cez dvor do výťahu a požiadajte agenta, nech vás spustí dole. Tam je v hale jeden vojak, tak ho pokojne zlikvidujte. Naľavo skočte nižšie, pobite krysy a vylezte popri rúre do miestnosti, okolo ktorej ste prechádzali, ale bola zavretá. V skrinke sú dve Sets of PODs. Potom prejdite miestnosťou, kde ste zlikvidovali vojaka. V ďalšej je zase len jeden, tak sa ho zbavte. Pozor na lietajúce senzory. Dobehnete do ďalšej miestnosti, kde sa otáča červený laserový lúč. Pred ním, poniže, je tlačidlo so šípkou. Keď sa naň postavíte, otvoria sa dvere obďaleč. Musíte sa k nim dostať, než sa zavrú. Sťažuje to ten lúč, pred ktorým sa musíte zohnúť. Stačí sa poriadne rozbehnúť, raz sa zohnúť pred lúčom a bežať ďalej. Za dverami máte desať krabíc s Materia crystalmi a Perlu.
Za ňou máte dva lasery, točiace sa pri sebe. Opäť stúpte na tlačidlo, ktoré vám otvorí dvere opodiaľ. Zopakujte predošlý spôsob. Bežte, zohnite sa, bežte, zohnite sa a až do dverí. Za nimi máte osem krabíc s Materia crystalmi a dve Perly. Vyvezte sa výťahom a deaktivujte laser pred vami. Keď však vstúpite na ulicu, zbadá vás vojak. Tu už nič nepomôže, tak len utekajte a utekajte. Na konci narazíte na otočku (uhol kamery vás berie ako blbý spredu), tak zahnite a utekajte zase jedinou možnou cestou, až na koniec ulice, kde vyskáčte po krabiciach. Cez ne sa dostanete naspäť k agentovi, takže bohatší o tri perly môžete odísť.


Alpha Sections Und Quarters (v jaskyni pri mori, neďaleko Black Isle)

Ešte zájdite na vznášadle k jednej jaskyni v Hillys, v časti, kde je aj Black Isle. Keď pôjdete z časti s majákom popri jaskyni Looter´s Caven 2, tak ďalej je strážny robot a časť s Black Isle. Predpokladám, že toho robota ste už zničili, ak nie, tak to spravte. Skôr než z tohto bočného kanála vyjdete, tak naľavo je vchod do skaly. Spokojne tam vojdite.
Hneď na začiatku sú na zemi červy, ktoré odfoťte (Macropodia Omnivora). Pozor, tak ako krysy, aj oni hryzú. Ďalej uvidíte Crochaxa, ktorý preletí a drží perlu. Je tu len jedna veľká chodba, v ktorej je kopec energetických cievok. Na ich prekonanie sú tu roboti. Houble H má schopnosť ako Pey´j, no nie skákať, ale buchne kladivom. To vám umožní zase odrážať nepriateľov nadhodených do vzduchu. Takže robotov, čo tu sú, odrazte do cievky a to ich oboch zničí. Keď nie sú voľní roboti, tak sa len poobzerajte a stlačte tlačidlo na stene. Každé stlačenie vám pošle jedného robota. Takto zničte cievky a dostanete sa k trom Crochaxom. Zničte ich a máte tri Perly. Tiež si tu nezabudnite prezrieť skrinku, v ktorej je Meca Impulser a dva Boosty.


Mammago Garage

V garáži kúpte za 15 perál Jupm Kit. To vám umožní nadskakovať s vašim vznášadlom. Takže energetické bariéry, ktoré vás obmedzovali v pohybe, sú passé, pretože ich preskočíte.


Hillys

So skákaním sa vyberte k vášmu majáku. Preskočte bariéru a za ním poletuje Manta, iný druh, ako pri Factory, tak ju cvaknite (Manta Magnificens, 850). Tiež je tu veľryba, ktorá sa občas vynára, tak vyfoťte aj ju (Megaptera Borealis, 2000). Teda maják je len orientačný bod, vynára sa viac ďalej, pri ostrovčeku za majákom. Buďte trpezlivý a odmena vás neminie.
Potom sa vydajte k Black Isle. Tiež preskočte bariéru a sledujte hladinu. Vynára sa tu tiež veľká veľryba (Megaptera Purpurea), ktorej fotka je za 2200. No neoplatilo sa to?


Looter´s Cavern 3

Za Mammago Garage je malý ostrov. Napravo od neho je váš maják. Preskočte bariéru a obíďte si ostrov. Z jeho druhej strany je vchod do jaskyne. Robte tu to, čo v predošlých dvoch Looter´ských jaskyniach, akurát tu to bude ťažšie. Keďže už máte skákanie, tak občas musíte preskočiť energetické výboje, ktoré vám inak odoberú zo života a vychýli vás to z dráhy. Nakoniec dostrieľajte Lootersov a vezmite si perlu.


Looter´s Cavern 4

Najvzdialenejší ostrov za majákom skrýva tiež jednu jaskyňu. Vnútri opakujte to, čo už trikrát. Prenasledovanie Lootersov vám tu naviac sťažujú míny. Je to posledná jaskyňa Lootersov, takže je prirodzene najťažšia, ale dá sa to zvládnuť. Nakoniec ich dostrieľajte a vezmite si Perlu.
Teraz tu už nemáte nič viac na práci, takže sa vydajte za maják a v útesoch napravo je vchod.



6. Slaughterhouse

Races 3 a 4

Za vašim majákom je v útesoch napravo vchod na Race 3 a 4. Práve na to, aby ste sa sem dostali, ste nevyhnutne potrebovali Jump Kit, aby ste mohli preskočiť bariéru pri majáku. Z pretekárskej dráhy vedie tajný prechod do Slaughterhause. Keď ste však už tu, tak najprv vyhrajte obe preteky. Získate 2000 kreditov a 2 perly.
Keď máte po závodoch, tak choďte opäť na trasu č.3. Tam po pár zákrutách si na ľavej strane všimnite prechod, v ktorom je energetická zábrana. Preskočte ju a vojdite dnu.


Slaughterhouse Road

Tu rýchlo prejdite po ceste, na ktorej ste. Sťažovať vám to bude fakt, že cesta sa rozpadá, na mnohých miestach sú diery, čo treba preskočiť a tiež po vás bude páliť veľký robot. Jednoducho choďte na plný plyn a preskakujte diery a prekážky. Akurát ku koncu si dávajte pozor na šľahajúci oheň. Ak práve šľahá na cestu, tak si radšej počkajte a keď zhasne, tak vyštartujte.


Slaughterhouse Quarter

Hneď po príchode môžete vo vode odfotiť vodného hada (Anguilla Bifida). Nad vodnou hladinou sa premáva robot. Ak sa dostanete do plochy, ktorú osvetľuje, vypustí za vami samonavádzacie torpédo. Cesta ďalej vedie cez jaskyňu, v ktorej sú tri míny. Prvé dve ľahko obídete, no tretia vám bráni v prechode. Jeden spôsob, ako ju zničiť, je nalákať na seba torpédo z robota a dobehnúť až pred mínu. Ono udrie do nej a zničí ju. Problém je však v tom, že cestou sa torpédo vrhne na prvé dve míny, takže to musíte zopakovať trikrát. Druhý spôsob je dotlačiť jedinú krabicu na vode až k tretej míne. Keď sa krabica míny dotkne, vybuchne aj mína, aj krabica. No musíte sa vyhnúť prvým dvom. Keď je po poslednej míne, tak preskočte potrubie a zaparkujte. Na brehu máte automat a povyše Materia crystaly a možnosť uložiť si pozíciu. Dobehnite hore k veľkým vrátam. Napadnú vás Sarcophagus DoomZii. Pobite ich a otvorte bránu. Vy odtlačte jednu časť a Double H druhú. Potom sa vráťte do vznášadla. Preskočte cez skaly a dostaňte sa na plošinu. Prejdite cez otvorenú bránu.


Exterior Moats

Tu prechádzajte na vznášadle jednotlivé miestnosti. Cesta je vždy priama, no musíte sa vyhýbať laserovým lúčom a mínam. Prechádzajte až do poslednej miestnosti, odkiaľ vedú tri tunely. Do toho naľavo sa zatiaľ nedá, lebo je v ňom mína. Ten pred vami vás opäť dovedie na Race 3. Tade teda môžete chodiť hore, dole.
V miestnosti máte krabicu. Dotlačte, alebo dostrieľajte ju do míny. Mína vybuchne. Za ňou je ešte jedna. Ten tunel naľavo vás dovedie na poschodie, odkiaľ zhoďte krabicu. Touto druhou krabicou zničte druhú mínu. Za ňou sú už len malé míny, ktoré zničíte streľbou. Tade pokračujte ďalej.


Slaughterhouse Entrance

Zaparkujte vznášadlo a vystúpte. Na kope trosiek naľavo je Trilobites Saltans, tak ho odfoťte (1100). Za vami, na poschodí je tlačidlo. Streľte do neho Gyrodiskom a otvorí sa brána. Prejdite ďalej. Brána sa zavrie a máte smolu, až do konca misie sa nedostanete von.


Surveillance Room

Zaparkujte a vystúpte. Prepchajte sa poza potrubie. Double H zostáva pri vznášadle, lebo sa neprepchá. Vylezte hore. Tam zničte robota. Musíte mu streliť Gyrodiskom do oboch žltých nádrží. Keď spadne, tak sa postavte na kraj, aby ste sa mohli rýchlo vrátiť do vznášadla. Streľte Gyrodiskom do tlačidla na stene, na plošine za lúčmi. Občas vám bránia vo výhľade zuby kolesa, tak si len počkajte. Keď sa trafíte, tak rýchlo zbehnite dole a preprarkujte vznášadlo za mreže, ktoré ste tlačidlom zdvihli, ale len na chvíľu. Z tejto strany vyskáčte hore spolu s agentom. Môžete si tu uložiť pozíciu. Potom vedľa počítača vyskáčte hore po potrubiach na stroji označenom O1. Keď budete hore, preskočte na vrch brány a povedzte agentovi, aby stlačil tlačidlo. To zdvihne bránu aj s vami. Preskáčte tu hore pred okno a skočte dovnútra. Potom prebehnite pomedzi lúče do dverí. Stačí byť zohnutý a neublížia vám.


Trolley Entrance

Spustite sa z potrubia a zatlačte robota k energetickým cievkam, aby ich to zničilo. Zo skrinky si vezmite Set of PODs a Meca Impulser. Vedľa skrinky vyskočte k potrubiu a prechodom prejdite do druhej miestnosti. Odfoťte si mapu na stene a vyjdite dverami opäť do Surveillance Room. Počkajte si len na schodoch a agent k vám pribehne. Vráťte sa do miestnosti s mapou. Spoločne odtlačte krabicu doľava, pod prechod, z ktorého ste predtým vyliezli. Teraz sa tam spolu s agentom pomocou krabice vráťte. V miestnosti, kde ste zabili robota, použite agentovu hlavu, aby ste sa dostali cez mreže. Za nimi je jeden vojak, tak ho krásne v tichosti zlikvidujte strelou do nádrže. V miestnosti je aj malý chrobák, z ktorého stúpajú bublinky. Odfoťte ho (Timorea Saponifera, 800). Schováva sa za krabicami, tak do nich streľte. Rozbehne sa k druhej hromade krabíc. Cestou ho cvaknite. Ak to nevyjde, tak streľte do druhej hromady krabíc a opakujte to, kým ho nevyfotíte. Potom stlačte tlačidlo a privolajte si trolejbus. Nastúpte a odvezte sa.


Central Hall

V prvej miestnosti si môžete niečo kúpiť z automatu. Pri čísle 35 je tlačidlo. Keď ho stlačíte, tak spoza stroja vyskočí na chvíľu žltá améba. Požiadajte teda agenta, aby ho stlačil a vy sa pripravte a odfoťte ju (Amoeba Saltans).
V susednej miestnosti poodrážajte troch robotov do troch energetických cievok a tým ich zničte. Za cievkami máte Perlu a tiež možnosť uložiť pozíciu. Z tretieho porazeného robota by ste mali získať Triangel Key.
Lenže hra môže mať vážny Bug a to taký, že roboti síce vypadnú, ale karta zostane hore, na mieste, odkiaľ vypadávajú. Tlačidlom na stene si môžete spúšťať ďalších robotov donekonečna, no kartu nezískate. Tu je jediná pomoc, aspoň podľa mňa: stiahnite si trainer na upravovanie savov (uložených pozícií). Nakopírujte ho k vašim savom a spustite. Vyberte si Save, ktorý chcete upraviť. Teraz si tu môžete nastaviť všetky možné veci, ale túto hru si netreba kaziť cheatovaním. Jediné, čo spravte, je že si zvýšite počet Triangel Key na 2. Uložte a vráťte sa do hry.
Keď už máte dve prístupové karty, tak jednu dajte agentovi. Pred zavretými dverami sú dve tlačidlá. Povedzte mu, nech použije kartu na jedno a vy ju použite na druhé. Tým otvoríte dvere. Za nimi je chodba, v ktorej niekoľkokrát narazíte na lúče, hradiace vám cestu. Tu využite to, že Double H má brnenie, ktoré prejde cez tieto lúče. Vždy sa postavte na kraj pred lúče a pošlite ho, aby stlačil tlačidlo na stene za nimi. Keď to spraví, červené lúče sa na chvíľu vypnú. Modré zostanú, no tie môžete preskočiť, alebo podliezť. Pohnite si s tým, lebo červené sa o chvíľu znova zapnú. Takýmto spôsobom prejdite až do haly, kde sú dvaja vojaci. Pozerajú sa na miestnosť za sklom, kde je mučený človek. Vy to musíte odfotiť. Buď sa preplížte za nich, odfoťte to a odíďte, alebo ich zlikvidujte. Tým pádom môžete preskúmať skrinky, v ktorých sú dva Boosty a dva PODy. Hlavne nezabudnite na tú fotku. Potom si otvorte dvere pred touto miestnosťou. Dostanete sa na miesto, kde vás napadli traja roboti. Potom sa vráťte tak, ako ste prišli do Surveillance Room.

Ak ste mali problém predtým s Triangle Key a museli ste použiť trainer, tak teraz budete mať problém opäť. Pri odchode z miestnosti vás to bude vyhadzovať z hry. Po spravení fotky dobehnite aspoň do miesta, kde ste vzali perlu a uložte si pozíciu. Potom znova použite trainer a v danom Save si zmeňte miesto uloženia. Je tam zoznam všetkých možných miest, kde sa dá uložiť. Vy si tam zvoľte miesto Surveillance Room. Potom si Loadnite pozíciu, ktorá stále bude mať meno Central Hall, no objavíte sa v Surveillance Room.


Surveillance Room, Ventilation

Vybehnite po stroji pri počítači opäť hore na bránu, ako keď ste išli do Trolley Entrance. No teraz prejdite po vrchu brány na druhú stranu. Povedzte zase agentovi, aby stlačil tlačidlo a vytiahol tak bránu vyššie. Z nej skočte do chodby nad vami. Prejdite do časti Ventilation. Tam pobite krysy a pozrite sa na stenu nad ohňom. Je tam tlačidlo, tak do neho streľte Gyrodiskom. To zavrie vráta pece a oheň zmizne. Na potrubí oproti, kam ste predtým nevideli pre oheň, je malá potvorka, ktorú odfoťte (Ignis Ignifera, 700). Vráťte sa do Surveillance Room. Znova povedzte agentovi, aby stlačil tlačidlo. Keď sa vysunie brána, tak na ňu zoskočte a vráťte sa dole k nemu. Spolu sa vráťte do vznášadla a pokračujte vodným kanálom ďalej.


Interior Moats

Dostanete sa do veľkej haly. Obíďte si komplex v strede a zozadu má vchod. Chránia ho ale veľké míny. Dotlačte k nim krabice a zničte ich. Vplávajte dnu. Tam prejdite pomedzi malé míny a na konci zakotvite. Vyskočte von a prejdite ďalej.


East Wing

Nechajte agenta vyvaliť dvere. Naberie aj vojaka, tak ho dorazte. Potom si všimnite savovací stroj, no je pred ním energetický prúd. Vedľa je malý generátor, so znakom blesku. Nechajte agenta, nech ho rozrazí. Na chvíľu prúd vypadne. Rýchlo si uložte pozíciu. Nech to potom zopakuje, aby ste sa dostali von. Naľavo od vchodu vylezte na plošinu a na nej vykopnite pletivo. Vlezte do ventilácie a na druhej strane zase von. Dostanete sa pred halu, v ktorej je vojak pred tlačidlom. Streľte do tlačidla a otvoria sa dvere. Rýchlo, než sa zavrú, alebo, než vám vojak ublíži, do nich dobehnite. Prípadne ho kľudne zlikvidujte a potom operujte s tlačidlom. Za dverami pokračujte chodbou. Budete míňať skrinku s dvoma Boostmi. Ďalej ste na moste v miestnosti a pod vami sú traja vojaci. Traja je veľa, takže potichu. Dojdite až k miestu, kde sa môžete zachytiť. Tam si počkajte, kým sa vojaci neotočia tak, ako potrebujete. Zoskočte dole a preplížte sa doprava. Tam popri stene, za prvú kapsulu, za druhú kapsulu a odtiaľ tesne, poza chrbát vojaka vo dverách. Za ním, keď prejdete cez dvere, tak zahnite doľava.
Vbehnite do portálu, ktorým sa vyvezte o poschodie vyššie. Tam zabite troch vojakov. Je to dosť, tak ak s tým máte problémy, najprv zabite dvoch (dá sa dvom streliť do nádrží a kopnúť do nich), alebo len jedného a utečte naspäť dole. Zvyšní sa po chvíli upokoja a je to. Keď je po nich, tak si zoberte perlu. Ak zabijete vojakov, tak si na konci deaktivujte silové lúče a tade sa dostanete do haly pod vami. Ak nie, tak sa vráťte portálom.
Dole sa dajte napravo do miesta vstupu. Tam dotlačte krabicu na výťah a zvezte sa dole. Choďte ku kontrolnému panelu označenému bleskom a kopnite do neho. Na chvíľu vypadne prúd. To využite a vezmite poistku. Keby šiel prúd, tak vás potrasie. Teraz sa vráťte hore. Bez prúdu nejde ani výťah, takže vylezte po krabici, čo ste naň dotlačili. Prejdite až k miestu, kde môžete vložiť poistku. Vložte ju tam. Stlačte tlačidlo, ktoré sa rozsvietilo a pootvoria sa vám dvere. Prejdite popod ne.
Vyjdete na miesto, kde sú prekladané bedne. Na jednu vyskočte a zachyťte sa okraja. Keď vás prenesie nabok, tak sa spusite dole. Prejdite popod nakladaciu plochu a v skrini máte Boost a PA1. Vráťte sa naspäť a prejdite na koniec, k červeným lúčom. Tlačidlom ich vypnite a ventiláciou sa vráťte hore.
Teraz prejdite jedinými dverami. Za nimi sa dajte doľava. Pri energetickom prúde kopnite do zdroja so symbolom blesku a na chvíľu sa vypne. Prejdite zaň a spustite sa dole. Tam vás čaká Double H a možnosť pre Save.
Prejdite bočnou chodbou pomedzi míny. V miestnosti za nimi vás napadnú nepriatelia. Keď je po nich, tak vylezte po potrubí. Zostaňte zavesený na tom, nad ktorým je energetický výboj. Nech Double H buchne do zdroja so symbolom blesku. Na chvíľu to vypne a vy rýchlo prejdite. Hore pobite troch vojakov a prejdite do Central Hall


Cenral Hall

Za chodbou streľte do nádrže vojakovi na stráži. Oproti nemu je na stene tlačidlo, ktoré použite. Prejdite ďalej a zostreľte takto ešte jedného vojaka na plošine. Potom prejdite až k miestu, kde sú dvaja vojaci na stráži a oproti nim je výhľad na DomZ. Zlikvidujte ich, vezmite si poistku a vyfoťte DomZské sarkofágy.
V chodbe, tesne pred touto plošinou, je priestor pre poistku, tak ju tam vložte. Zaktivuje sa tlačidlo. Otvorte ním tunel, ktorým prejdite. Za ním deaktivujte červené lúče, po



Make a banner | Get my banner code
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download GamePark.cz
Flash Banner Now - instant web ads
Create flash banner | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Create flash banner | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Your flash banner maker | Get my banner code
Flash Banner Now - instant web ads
Your flash banner maker | Get my banner code